23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

לאה נס: "וותיקי השומרון הם המפתח להתיישבות חדשה ביו"ש"

כך אמרה סגנית השר בביקור שקיימה אמש (יום א') בשומרון

גם בצל המלחמה ולצד תמיכתה החמה ביושבי הדרום, ממשיכה סגנית השר לאזרחים ותיקים לפעול האוכלוסייה הוותיקה. אמש (א') ביקרה סגנית השר במועצה האזורית שומרון והשתתפה באירוע חגיגי לקידום הרפורמה לאזרחים וותיקים בשומרון.

לאחר שנת עבודה מאומצת ומשותפת של  המשרד לאזרחים ותיקים והמועצה האזורית שומרון, רפורמת האזרחים הוותיקים, "חיים בגיל" עוברת לשלביה המתקדמים ומיושמת הלכה למעשה. הרפורמה עתידה לשנות מהיסוד את תנאי החיים של האזרחים הוותיקים במועצה אזורית שומרון. מטרת התוכנית להיערך לגידול הצפוי באוכלוסייה הוותיקה בשנים הקרובות. על פי ההערכות הדמוגרפיות  עד שנת 2030 מספרם של הוותיקים באוכלוסיה יכפיל את עצמו ויעמוד על 1.4 מיליון בעוד כיום מספרם מוערך בכ- 800,000 וותיקים בישראל.

במסגרת יישום הרפורמה לאזרחים וותיקים במועצה אזורית שומרון הוחלט לקיים שורת צעדים המיטיבים עם ולמען האוכלוסייה הוותיקה, כולל גיוס הוותיקים לטובת פרויקט "מיליון איש בשומרון" שמטרתו להביא מתיישבים חדשים ליישובי השומרון השונים. הוותיקים יבנו וישפצו בבתיהם יחידות דיור, כך שניתן יהיה לקלוט בהם  מתיישבים צעירים חדשים.

סגנית השר לאזרחים וותיקים, ד"ר לאה נס: " היום אנו מציינים את הגעתנו לשלב המעשי והביצועי של התוכנית חיים בגיל במועצה אזורית שומרון. בחרתי במועצה זו להיות מהמועצות הראשונות המובילות את התוכנית בישראל, כדי לחזק את המקום ואת ישיבתנו ביהודה ושומרון. היום האזרח הוותיק הוא אדם פעיל, חיוני ומלא עשייה ולכן בכוחם של הוותיקים לחולל שינוי מדיני וחברתי ובהם טמון המפתח לקידום ההתיישבות באזור. אני מאמינה שכולנו עוד נשב שנים ארוכות ביהודה ושומרון ונזדקן בה בכבוד ובבטחה"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה לא נכנע ללחץ האמריקאי

אריק זיו ויזר

לע"מ עבור העיתונאים והעם

ריבלין: "המערכה על ירושלים מתחילה במעלה אדומים"

אלי חזן

השר פלד לתלמידים: אתם והוריכם מהווים דוגמה למהי ציונות אמיתית

אריק זיו ויזר

ד"ר לאה נס: "עלינו כממשלה מוטלת האחריות לסייע לתושבי אילת להתמודד עם האתגרים החברתיים והביטחוניים"

אריק זיו ויזר

כחלון: מורשת חללי האצ"ל מכתיבה לנו לשאוף לשלום

דילוג לתוכן