22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כ- 1,000 איש השתתפו בכנס הסברה שערך ח"כ משה כחלון בחיפה

ח"כ משה כחלון ערך ביום ראשון כנס הסברה והרמת כוסית לרגל ראש שנה בחיפה בהשתתפותם של השר לביטחון פנים לשעבר – ד"ר עוזי לנדאו, ח"כ גלעד ארדן,
ח"כ יולי אדלשטיין, ראשי ערים מפורום הצפון, חברי מרכז ומאות פעילי ליכוד שהגיעו לשמוע דברי ציונות וערכים ולהפגין את כוחו של הליכוד.

בעניין הסוגיות הפוליטיות שעל סדר היום ח"כ כחלון הודיע שהליכוד לא יצטרף לממשלה בראשות קדימה והוא קרא לקיים בחירות בהקדם על-מנת לשמור על יציבות שלטונית. " ציבור של 16,900 חברי קדימה, שאפילו לא מייצגים מנדט אחד בכנסת, לא יכולים להכריע. מדובר בתעלול פוליטי שלא יצלח ויתברר כפרסה".
לגבי ההתמודדויות המוניציפאליות הקרבות, ח"כ כחלון אמר שעל הליכוד לסייע ככל שביכולתו ולתת גיבוי מלא לכל המועמדים הרצים מטעמו. "תוצאות טובות בזירה המוניציפאלית ישליכו לרמה הארצית ויביאו לחזרתו של הליכוד לשלטון בקרוב מאוד" אמר ח"כ כחלון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי הגב של נתניהו בממשלה?/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

מילה של דרעי

אריק זיו ויזר

ירושלים-אני נשבע!

אריק זיו ויזר

איילת שובי הבייתה

אריק זיו ויזר

800 ימים…….. טובה מעוז

אריק זיו ויזר

כינוס מרכז הליכוד נגד למדינה פלשתינית/אביעד ויסולי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן