23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

כתמים שונאים חומרי ניקוי / כתב: נרי אבנרי

הניסיון לחסום את דרכו של איש ערכי ואיכותי כמו עוזי דיין, אסור שיצליח. להיפך: מיקומו הגבוה ברשימת הליכוד יכיל בתוכו אמירה: מה שהיה בתקופתו של עומרי, לא יהיה יותר! מי שהתמכר לסירחון של מרכז הליכוד הישן, שימקם את נחיריו בקדימה.
קבלו ציטוט: "אני כחברת ליכוד אעשה כל שאפשר כדי להזכיר לחברי הליכוד, למה האיש הזה, עוזי דיין, לא צריך להיות חלק מאיתנו" (ח"כ לשעבר ענבל גבריאלי / חדשות הערוץ השני / 18.11.08). ואם תהיתם לסיבה, הינה ההסבר: "עוזי דיין אמר את הדברים הכי קשים על שחיתויות ועל קניית קולות ועל הקשר בין הון לשלטון בליכוד".

למה לא אמרה שתצא למאבק נגד דן מרידור? האם שכחה מה אמר על הליכוד ובעיקר על העומד בראשו? ובני בגין? ענבל גבריאלי לא רוצה את עוזי דיין בליכוד, מפני ש"איש הזה" הכריז מלחמה על השחיתות. אתם הבנתם את זה? וכשהיא אומרת, "אני כחברת ליכוד אעשה כל שאפשר כדי לחסום אותו", היא מתכוונת לומר, שאבא שלי והדוד שלי (להלן "האחים גבריאלי"), הם שיעשו את המאמץ להשפיע על מתפקדי הליכוד לא להצביע לעוזי דיין.

ולפני שאני ממשיך הערה ארוכה: האחים גבריאלי הינם יעד מודיעיני משטרתי מזה שנים רבות. השפעתם על מרכז הליכוד, אם נותר ממנה משהו, היא בושה למפלגה. מבחינתם של אזרחים רבים, הם סוג של "כתם". החוצפה של ענבל, שבועיים אחרי שקראנו ב"הארץ" שכתב אישום חמור נגד "האחים גבריאלי" בדרך, עוברת כל גבול.

למרות מה שאומרים כמה אינטרסנטים שחוששים למיקומם ברשימה, האלוף במיל עוזי דיין הוא תוספת כוח לליכוד. איכותו, עברו, ניסיונו, והמוניטין שצבר כמי שסולד משחיתות, זה בדיוק מה שהליכוד החדש צריך. בימים שהקלף הראשי של קדימה הוא "ניקיון הכפיים" של ציפי לבני, היה עדיף לה לענבל גבריאלי, שתצטנף באלמוניות שלה. לפחות עד אחרי הבחירות.

הניסיון לחסום את דרכו של איש ערכי ואיכותי כמו עוזי דיין, אסור שיצליח. להיפך: מיקומו הגבוה יכיל בתוכו אמירה: מה שהיה בתקופתו של עומרי, לא יהיה יותר! מי שהתמכר לסירחון של מרכז הליכוד הישן, שימקם את נחיריו בקדימה.

דווקא עכשיו, כשהסקרים מחמיאים לליכוד, וביבי נתניהו מסתמן כראש הממשלה הבא- מתפקדי הליכוד צריכים לעשות מעשה: רשימה איכותית משופעת באנשים נקיים. הכתמים אולי לא אוהבים חומרי ניקוי, אבל האזרחים כן. מהסיבה הזאת, אנשים שנתפסים בציבור כנקיי כפיים שסולדים מקומבינות, כמו דן מרידור, בני בגין, בוגי יעלון, אסף חפץ ועוזי דיין, פותחים את הליכוד למצביעים חדשים.

ענבל גבריאלי שכחה שבסיום יום הבחירות, סופרים את המנדטים. ליכוד גדול פירושו, נתניהו ראש ממשלה עם כל מה שמשתמע מכך. העניינים האישיים של משפחת גבריאלי אסור שיהיו שיקול אצל המתפקדים. איכות הרשימה חשובה, ומפלגה שעוזי דיין הוא אחד ממנהיגיה, נתפסת כיותר איכותית.

ועוד הערה: זה לא סוד שרוצחי האופי בתקשורת שוברים את הראש בימים אלה, איך להבאיש את ריחו של מנהיג הליכוד. במלחמה הזאת, בחישה פוליטית של אנשים כמו "האחים גבריאלי", הם נשק שלא יסולא בפז. בדיוק ההיפך מעוזי דיין…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אין עימות טלביזיוני- התקשורת אשמה

אלי חזן

הנגעלים, יותר מגעילים

אלי חזן

חיים רמון הוא לא הראשון

אריק זיו ויזר

אהרון ברק מסוכן לדמוקרטיה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מה אריק היה אומר על ציפי

אריק זיו ויזר

אילו אני ראש ממשלה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן