22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

כשראש הממשלה הפך לשק החבטות של הליכוד

מזל מועלם באל מוניטור – זוהי שעתו הרעה של הליכוד: בהסטוריה הפוליטית של המפלגה לא זכור מצב דומה בו ראש הממשלה מטעמה, הופך לשק חבטות בעיצומה של מערכה צבאית, לצורך הפקת רווח פוליטי מיידי בימין המתנחלים. האבסורד הוא שככל שדני דנון ומירי רגב, משמיצים יותר את בנימין נתניהו, הם מחזקים את נפתלי בנט ואביגדור ליברמן על חשבון הליכוד, וזוהי כבר ממש טיפשות פוליטית.

ביום שלישי (15 ביולי) אחר הצהריים, כשהפסקת האש קרסה סופית ורקטות חמאס לא הפסיקו ליפול לאורכה ולרוחבה של המדינה, זרמו אל לשכתו של ראש הממשלה עוד ועוד דיווחים על שרים וחברי כנסת מהליכוד שיוצאים פומבית נגד החלטתו לקבל את ההסכם לסיום הלחימה.

סגן שר הביטחון, דני דנון, התרוצץ בין ערוצי התקשורת השונים כדי להסביר שראש הממשלה מנוהל על ידי השמאל, שהוא מפקיר את תושבי הדרום ושמדיניותו רופסת. דנון אולי היה בוטה וחסר עכבות מכולם, אבל לא היה היחיד. שר הפנים גדעון סער דרש מנתניהו לכנס את מליאת הממשלה כדי לדון בהפסקת האש, שר התחבורה ישראל כץ הסביר שהפסקת האש טובה לחמאס, שכן "לא הוסר איום הטילים ולא חוסלה צמרת הארגון".

Read more: http://www.al-monitor.com/pulse/iw/originals/2014/07/netanyahu-danny-danon-likud-party-rebellion-operation-gaza.html##ixzz37mivgCuW



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת קצב – נקודה למחשבה

אריק זיו ויזר

דמות האישה בעיני ז'בוטינסקי

אלי חזן

נשים בהר הבית

אלי חזן

שתיקה שכולה כניעה

משה איפרגן

הערכת מצב פוליטית

אלי חזן

בין אהוד אולמרט לנורית צור

אלי חזן
דילוג לתוכן