26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

כרמל שאמה: לשלול רשיון עסק למסעדה בחיפה שלא הכניסה חיל במדים

סגן יו"ר הכנסת ח"כ כרמל שאמה בשאילתה דחופה לשר התמ"ת בנושא:"איסור כניסת חיילים במדים למסעדת azad בחיפה"

ח"כ שאמה: "לא ברור לי כיצד במדינת ישראל מסעדה על דעת עצמה בלבד פועלת בצורה מפלה בניגוד לחוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבורייםהתשס"א-2000. מעבר לחוק אני מצפה מהעירייה ומשלטונות החוק לפעול במלא חומרת הדין כנגד בעלי המסעדה ולשלול לאלתר את רשיון העסק של המקום עד להתנצלות פומבית בנושא"
 
 
בעקבות הפרסומים בתקשורת, סגן יו"ר הכנסת ח"כ כרמל שאמה (ליכוד) פנה בשאילתה דחופה לשר התמ"ת בנושא:"איסור כניסה חיילים במדים למסעדת azad בחיפה. השאילתה צפויה להיענות במהלך השבוע הקרוב במליאת הכנסת.מתוך הפנייה של ח"כ שאמה:"ברצוני לשאול כיצד בכוונת משרדך לפעול כנגד המסעדה ולאכוף את חוק איסור הפלייה".
 
יודגש שבשנת 2000 חוקק חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותיםובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים. עפ"י הגדרת החוק – מקום ציבורי הוא כל מקום המיועד לשימוש הציבור, לרבות אתר תיירות, בית מלון, אכסניה, בית הארחה, גן ציבורי, מסעדה, בית קפה, אולם המשמש למופעי בידור ותרבות, מוזיאון, ספריה, דיסקוטק, אולם או מיתקן ספורט, בריכת שחיה, קניון, חנות, מוסך וכן מקום המציע שירותי תחבורה ציבורית.
לכן בעלי המסעדה פעלו בניגוד לחוק.
 
ח"כ שאמה:"מעבר לעבירה על החוק מדובר על מעשה מביש שצריך לקומם כל אזרח בישראל, מקום כזה צריך להסגר לאלתר ע"י הרשויות"
 
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האיום הכלכלי הסיני והטורקי לא חמור פחות מהאיום האירני

אריק זיו ויזר

דנון : "יריקה בפרצוף של האלמנות והפרה של ההסכמים"

אריק זיו ויזר

וושינגטון הגזימה-מאמר מאת ח"כ אופיר אקוניס

אריק זיו ויזר

ח"כ ציפי חוטובלי משיבה לאופוזיציה בדיון 40 חתימות

אריק זיו ויזר

שנה טובה לחברי הליכוד ואזרחי ישראל מיו"ר הכנסת ראובן ריבלין

אריק זיו ויזר

מי שחלם. נאום יו"ר הכנסת בערב יום העצמאות 2013

אלי חזן
דילוג לתוכן