19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

כ”ץ ראשון בקו ההתפקדות

זהו. אפשרות ההתפקדות לפני הועידה נסגרה. השר ישראל כ”ץ פקד מחדש אלפי אנשים. רחובות הפך לאחד מהסניפים הגדולים.

אתמול, חמישי, בשעה 20:00 בערב נשמע גונג מטפאורי במצודה. אפשרות ההתפקדות מחדש של חברי ליכוד בעלי קוד 99 הגיעה לסיומה. משמעות קוד 99 למי שצריך הבהרה היא שמי שבעבר היה חבר ליכוד וחברותו הופסקה עקב סיבה טכנית כמו החלפת חשבון בנק שהוביל להפסקת תשלום לתנועת הליכוד, הרי שהוא יכול לחזור ולהתפקד מחדש ומייד לקבל זכות הצבעה לבחירות פנימיות בתוך הליכוד. כך למשל, לקראת ועידת הליכוד שתתקיים בשנה הבאה ושמתוכה ייצא המרכז החדש חזרו אלפי מתפקדים בעלי קוד 99 שהפכו להיות בעלי קוד 1 ועתה עומדת להם זכות ההצבעה מחדש. חייבים להדגיש כי מי שמצטרף לליכוד כחבר חדש מוכרח, נכון להיום, לצבור ותק של 16 חודשים ואז לקבל זכות הצבעה.

 

מכל מקום, להתפקדויות המאורגנות ישנה חשיבות רבה לא בשעת פריימריז במיוחד וזאת משום שהליכוד נכון להיום עומד על כמעט 160 אלף מתפקדים (הערכות גסות). ההתארגנות חשובה בעיקר לקראת הבחירות לוועידה שמתוכה יצא המרכז החדש ואז עם התארגנות מתוחכמת ישנה חשיבות רבה להתפקדויות המאורגנות.

 

לכן בליכודניק עלו שאלות רבות לגבי הטפסים שיגיעו למצודה או בלשון אחרת – למי יהיו אחוזי שליטה גבוהים?

ונפתח, איך אם לא, במחאה החברתית או בקשר אליה. הרפתנים הודיעו שיעשו מעשה אופנוענים ויתפקדו לליכוד בצורה מאורגנת. המציאות מוכיחה כי הרפתנים הם לא האופנוענים משום שעל פי הידוע לי אף טופס של רפתן לא הגיע לליכודניק. הנה כי כן, ניסים בנימין נשאר המלך הבלתי מעורער של מתפקדי השטח מהגילדות.

 

לליכודניק הגיע מידע שחיים כ”ץ ממשיך לחזק את כוחו כאשר צירף לאלפי מתפקדיו שהצביעו בעבר ביום פקודה והגיעו על פי רוח המפקד לטובת האינטרס הקולקטיבי שלהם. על פי מידע שהגיע לליכודניק פקדו אנשיו של כ”ץ כ – 2800 מתפקדים מחדש. הדבר כמובן מגביר את כוחו ושאלת השאלות היא האם זה יהיה הערך המוסף שיוביל את חיים כ”ץ למשרד השר לאחר הבחירות הבאות?

מי שגם בולט הוא ח”כ ציון פיניאן שפקד כמעט 1000 איש מחדש ואין ספק כי לדבר יהיה משקל רב במהלך הפריימריז. מה גם שלפיניאן יש השפעה רבה בדימונה.

 

ומה באשר לשרי הליכוד? לליכודניק נודע כי משום מה אצל השרים הבכירים לא נעשה מאמץ מיוחד להוציא אצל שניים. תומכיו של השר סילבן שלום הצליחו לפקוד מחדש 250 מתפקדים מתוכם 180 בבאר שבע.

 

ואילו השר ישראל כ”ץ באמצעות יועצו הפוליטי עידן פרץ אשר משמש זרועו הביצועית הצליח לפקוד מחדש 5600 מתפקדים ומתפקדות. אם אומר זאת בצורה אחרת המשמעות היא שכ”ץ ממצב עצמו כאחד השרים הבכירים בתנועה מבחינת הכוח הפוליטי בשטח. אין ספק כי הסטטוס קוו בצמרת הליכוד מתחיל לאבד מחוסנו.

 

ומה באשר לסניפים ? על פי מידע שהגיע לליכודניק הרי שברחובות פקד הסניף המאוחד באמצעות רועי שרעבי ורמי מדהלה 650 איש. מה שהופך את סך המתפקדים ברחובות לכמעט 3700 והופך אותו לאחד הסניפים החשובים בארץ. צריך להדגיש שהסניף התאחד ומי שיצליח להיכנס לדיל שם הרי שישיג תועלת רבה. ישנה גם משמעות לרועי שרעבי משום שבדרך להתמודדות שלו על ראשות הליכוד בהסתדרות הרי שהוא משיג יתרון ניכר  במשקל סגולי על פני היו”ר הנוכחי לאון בן לולו. הליכוד בהסתדרות כך נראה הולך להיות ההצגה הכי טובה בעיר.

 

ומה באשר לאישים הבולטים בסניפי הליכוד השונים :

ארנון גלעדי מתל אביב פקד מחדש 400 מתפקדים לערך. דוד ביטן מראשון לציון הוריד 450 טפסים. בחולון המפוצלת לעייפה בלט המפקד של שי קינן ודני אביטל שהביאו מחדש 450 כאשר אליהם מצטרף חבר חדש – ישן : יואל ישורון.

 

ברמת גן הצתפקדו מחדש 450 מתפקדים כאשר הבולט בהם הוא משה רווח שהביא לפחות חצי.

 

דוד בן בסט, האיש עם התחנה, פקד יחד עם יגאל הררי 600 איש ואילו בחיפה רמי לוי פקד 150. אחריו אבי ג’מאל עם 80. ובאותו אזור : אנשיו של יעקב פרץ מקריית אתא פקדו 150 איש כאשר מי שרכיז את המפקד הוא דוד אבן צור. יוסי ברבי מקריית ביאליק שהביא 180. ניסים אלפסי מנהריה פקד 100.

 

עוד שמות בולטים (המספרים מציינים מתפקדים) :

מימון לוי מאור עקיבא – 320

אלי ארביב מפרד חנה – 160

רמי בניון מכרמיאל – 60

יוסי כוכבי מקריית אונו – 110

ירון ניסים מגן יבנה – 90

בדימונה נערך מפקד חזק של 300 שבו היה מעורב כאמור ח”כ פיניאן מהצפון ואילו בבת ים פקד יהודה הרוש 180 מתפקידם חדשים.

 

ליכודניק מאחל בהצלחה לכולם

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים בסניף בת ים

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף יהוד

אריק זיו ויזר

דנון : “אני נחוש למנוע בכל הכח שריון של אהוד ברק בליכוד בכל צורה שהיא”

אלי חזן

תזכורת:מתפקדי ג’ואריש לא יצביעו

אריק זיו ויזר

יו”ר צעירי הליכוד : “תומך בכץ לראשות המרכז”

אריק זיו ויזר

מתפקדים מימין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן