24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

כץ ושמחי ישיקו דרך נוספת למניעת תאונות דרכים

השקת התוכנית למניעת תאונות “לאומי בדרכים” בחסות שר התחבורה ישראל כץ

שר התחבורה, ישראל כץ, ויו”ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי, ישיקו ביום רביעי הקרוב את הפרוייקט “לאומי בדרכים“- תוכנית למאבק בתאונות הדרכים והגברת הבטיחות בדרכים שיזמה תנועת “נוער הלאומי”.

 

הפרוייקט “לאומי בדרכים” שם לו למטרה להגביר את מודעות בני הנוער והילדים לאחריות שלהם והיכולת לשמור על החיים. הפרוייטק יחל לפעול בשנת הלימודים הקרובה . איתמר שרוני, מנהל ה”נוער הלאומי” שהגה ומוביל את הפרוייקט ילווה את שר התחבורה, ישראל כץ, במפגש עם החניכים בתחנות ההפעלה השונות.

 

טקס השקת “לאומי בדרכים” יתקיים במהלך מחנה ההדרכה הארצי של תנועת ה”נוער הלאומי”. טקס זה יהיה שיאו של יום הדרכה מיוחד בשיתוף “הרשות לבטיחות בדרכים” המסייעת בתוכנית החדשה למניעת תאונות דרכים. ביום זה יעברו מאות החניכים הדרכות מקצועיות  וכן הפעלה בתחנות ובהן סימולטורים המדמים מצבים וסכנות עימם מתמודדת התוכנית ובינהם הצורך בחגירת חגורת בטיחות בעת התהפכות רכב והשפעת הנהיגה במצב שיכרות על הנהג.(ההדמייה תתבצע תוך כדי נהיגה על קלנועיות). שר התחבורה יחווה באופן אישי יחד עם החניכים חלק מהפעילויות בסימולטורים.

 

ניסים שלם, יו”ר תנועת הנוער הלאומי: “הנוער הלאומי נלחם בתופעת תאונות הדרכים . קיפוח חיי אדם אינה גזרה מהשמיים ואפשר להציל חיי אדם על ידי הפנמת המסרים הנלמדים בנוער הלאומי”

השקת התוכנית תתקיים ביער לביא, מחנה קק”ל, צומת גולני.

מועד: יום שלישי, 23072011 בשעה 11:30.

 

 

לפרטים נוספים:

יו”ר תנועת הנוער הלאומי, ניסים שלם, 0507282122.

מנהל הנוער הלאומי , איתמר שרוני, 0507992043

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסביבה של נתניהו המתגבשת./מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

סגנית השר לאה נס: “דו”ח אדמונד לוי לאישור בישיבת ממשלה”

אלי חזן

“הניסיון מוכיח שכשאנחנו מעבירים שטח הוא הופך להיות שטח טרור”

אריק זיו ויזר

“ההתיישבות ביו”ש היא חלק בלתי נפרד מביטחון ישראל”

אלי חזן

השר דן מרידור: “הפיוס הפלסטיני – מכשול לשלום”

שר ההסברה בדרום אפריקה : מדינה פלסטינית בעייתית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן