11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כנס שדרות בשבוע הבא /יעקב מאור

בשבוע הבא (18-17 בנובמבר) יתקיים במכללת ספיר "כנס ישראל-שדרות לחברה". הכנס מתכנס זו השנה השביעית, ונועד להעלות את הנושאים החברתיים לראש סדר היום הציבורי כשווי זכויות לנושאים הביטחוניים. כנס שדרות נחשב תשובה עממית לכנס-הרצליה ולכנס-קיסריה של העשירים והאליטות. הכנס נועד לתת בידי ראשי המדינה כלים מדעיים לקביעת מדיניות מנומקת ואפקטיבית לקידום החינוך, לצמצום פערים ולמלחמה בעוני.
נושא בולט השנה יהיה קידום עיירות הפיתוח וציון 60 שנה להיותן חגורת המגן של ישראל בתחום הביטחוני והחברתי. נשיא הכנס ומייסדו אלוף (מיל') עוזי דיין אף פנה לשר התיירות שהינו יו""ר ועדת השרים לענייני טקסים וסמלים בדרישה שנציגי עיירות הפיתוח יהיו מדליקי המשואות ביום העצמעות הקרוב.
עוזי דיין, הצליח לגרום לחמש ועדות בכנסת לקיים את דיוניהם בשבוע הבא במסגרת כנס שדרות. בנוסף, משתתפים בכנס כל השרים המובילים בתחום החברתי-כלכלי ועשרה מהדוברים בכנס הם ראשי ערים וראשי מועצות מצמרת השלטון המקומי.
"חשוב שתנועת הליכוד תהיה על המפה גם בנושא החברתי" אומר לנו עוזי דיין. לדעתו למצביעי הליכוד יש ענין רחב ועמוק יותר בתחומי החברה, לעומת מחנה השמאל שהשתלט על התחום החשוב הזה.
"הלכידות החברתית ואחדות העם הינם מרכיב חיוני בחוסן הלאומי של ישראל. חשיבותם אינה נופלת בהרבה מההיבטים הביטחוניים. הטילים שבידי החיזבאללה ובידי החמאס הופכים את החלוקה בין חזית לעורף להיות בלתי רלבנטית עוד. כיום כל הארץ חזית. לפיכך חשוב שכל הארץ, גם הפריפריה, תהיה חזקה מבחינת עמידה בטחונית ולכידות חברתית" .
בכנס שדרות בשנה זו עומדת להיות נוכחות רבה של ליכודניקים. בכמה מסניפי הליכוד ברחבי הארץ כבר מתארגנות קבוצות. כך עשו בסניף חיפה, באמצעות טטרסקי, בטבריה מארגן את הקבוצה אליהו יעיש, דני כץ עומד להביא את חברי חוג תדמור לאירוע, גדי יברקן קבוצת עולים מאתיופיה ועוד. ההשתתפות בכנס שדרות היא חינם, וגם הנסיעות לשדרות יהיו בחינם. עוזי דיין הודיע למערכת "אני ליכודניק" שהכנס מעמיד לרשות כל קבוצה של כ-50 איש אוטובוס חינם מכל מקום בארץ לכנס וחזרה.
המבקשים לארגן קבוצה לנסיעה לשדרות או להצטרף להסעה של קבוצה אחרת יכולים להתארגן באמצעות האתר של הכנס, שכתובתו: kennes-sderot.sapir.ac.il או לפנות למשרדי הכנס בטלפון 08-6802846.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריכארד חיראדין צריך לפטר 50 אחוז מעובדי משרד הפנים/,נרקיס אלפי

אריק זיו ויזר

ראשי סניפים מאזור מישור החוף נועדו השבוע בכדי לדון בענייני התנועה

אלי חזן

הסער והדנון לציון

אלי חזן

מעוז הליכוד התעוררות בירושלים

אריק זיו ויזר

שטייניץ מבקש מהליכודניקים להפיץ את הבשורה שלו /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

ביקור שדולת הליכוד לקידום החינוך ב"בית אבא"

דילוג לתוכן