34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

כנס צעירי הליכוד עם כתב ידיעות אחרונות

למפגש ודיון בנושא תקשורת עויינת, הגיעו צעירים ובני נוער רבים פעילי התנועה

הכנס התקיים מספר ימים לפני חג הפסח בארגונם של איתן בכר איתמר דוננפלד ועומרי אקוניס. “בראיה ובהבנה כי צעירי הליכוד של היום הם המנהיגים של המחר, בחרנו להתחיל בסדרת מפגשי אקטואליה עם  המשפיעים על סדר היום הציבורי בתקשרות הישראלית”.
“בחרנו בכתב ידיעות אחרונות ושליח העיתון לאירופה, אלדד בק, לדון איתנו בהתפתחויות התקשורתיות בעולם ובתפקידנו כצעירים המעורבים פוליטית בעיצוב דעת הקהל והרוח הישראלית בהשראתו של אלדד בק. זהו הזמן לדון בהשפעת התקשורת הישראלית שלעיתים רבות מחסירה פרגון ואהדה כלפי ראשי המדינה” פנו מארגני הכנס אל הקהל הצעיר שהתגודד בחדר הכנסים של מכון ז’בוטינסקי.
אירוע צעירי הליכוד נפתח במצגת מרתקת אודות חייו של ראש בית”ר זאב ז’בוטינסקי, באדיבות מכון ז’בוטינסקי, באדיבות מכון ז’בוטינסקי שבמצודת זאב. “החשיבה היתה אידאולוגית, שורשית. הרעיון היה לשלב את חייו של ז’בוטינסקי כמדינאי עם הלך הרוח של הצעירים בליכוד” אמר איתן בכר, “ז’בוטינסקי החל את חייו כעיתונאי ומצא את הדרכים הנכונות להגיע למעמד של מנהיג משכמו ומעלה”.

 

 
חשיבות עליונה ביצירת פורומים פרו-ישראליים
 
הדיון אודות תפקידה של התקשורת ותפקידם של הצעירים בשיווק ציוני, התרחש עם סיום דבריו של אלדד בק.
בק, שלא מכבר הוציא לאור את ספרו “מעבר לגבול” גלל בהרצאתו את תיאור המציאות הסבוכה ואת חוויותיו במדינות מוסלמיות רבות בהן סוריה, לבנון, עיראק, איראן, פקיסטן ואפגניסטן. הוא הדגיש כי לצעירים חשיבות רבה בהוצאת האמת לאור, בכתיבה ובשיווק אינטנסיבי, ביצירת קשר עם משרדי ממשלה ובהבאת המציאות האמיתית לקורא. הוא קרא לארגוני צעירים לקחת חלק בפעילויות מיוחדות של הסברה, בדיוק כמו שאנשי השמאל משכילים לעשות וזוכים לתמיכה ציבורית, על אף היותם מיעוט שבמיעוט.
 
עם סיום דבריו של בק והדיון המרתק, נערכה הרמת כוסית לבאי הכנס לכבוד חג הפסח, חג החירות. “התחלנו פעילות מחודשת לצעירי הליכוד בתקופה האחרונה שרק גדלה ומתפתחת. בימים אלו, בהם ראש הממשלה עומד איתן תחת התקפות חוזרות ונשנות, אנו מחזקים מכאן את ידיו ומברכים אותו:
“לשנה הבאה בירושלים הבנויה”.
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד במצעד זכויות האדם – גם לציוני מגיעות זכויות אדם

אריק זיו ויזר

הזמנה לאירוע צעירים ייחודי בהשתתפות חברי כנסת

אריאל אילוז

הפריבלגים מתחילים ברייכמן

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בכנס עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת

אריק זיו ויזר

ח”כ חוטובלי “נגד פוליטיקה של שקרנים”

אלי חזן

צעירי הליכוד מכשירים דור הבא של יועצים פרלמנטרים

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן