24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כנס מוצלח לשר אופיר אקוניס ולח”כ מיקי זוהר בסניף הליכוד כפר סבא

הרוחות והגשמים לא מנעו מעשרות רבים של חברי ליכוד וצעירים רבים תושבי העיר והסביבהלהגיע ולקחת חלק בכנס הפוליטי שאורגן ע”י אסף מגן, יועצו הפוליטי של השר אקוניס,



האירוע הוכתר בהצלחה על ידי כל הגורמים, הן המארגנים והן המשתתפים, שהגיעו לשמוע את נציגי הציבור על אף מזג האוויר הלא פשוט.

המארגנים מעריכים כי קרוב ל 200 חברות וחברי ליכוד הגיעו לאירוע.

את האירוע הנחה ראש מטה הסניף אדריכל רוני איז’ק. ראשון הדוברים היה המשנה לראש העיר ויו,ר הנהלת הסניף אורן כהן. בהמשך עלה לדוכן הנואמים מחזיק תיק הקליטה בעיר והמשנה לראש העיר, יו”ר הנהלת מועצת הסניף יונה מייקלר.

מ”מ יו”ר הקואליציה ח”כ מיקי זוהר דיבר בין השאר על המציאות הפוליטית בכנסת ובממשלה הנוכחית. לאחריו דיבר שר המדע והטכנולוגיה ח”כ אופיר אקוניס אשר הסביר גם על המצב הביטחוני והמדיני.

כיבדו בנוכחותם ובברכותיהם באירוע גם ראש מועצת אלפי מנשה שלמה קטן, יו”ר הסתדרות רופאי השיניים ד”ר חן ומועמדים רבים לכנסת הבאה.

השיח לאחר סיוםשלב הדוברים נגע בדברים הבוערים שעל סדר היום, מנושאים ביטחוניים ועד נושאים חברתיים, כאשר השר אקוניס וח”כ מיקי זוהר ענו על שאלות הקהל.

סניף הליכוד בכפר סבא ממשיך בפעילות הענפה תוך שימת דגש לשיתוף צעירים רבים מהעיר והסביבה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביטל חרש את חולון

אריק זיו ויזר

עצמאות 63 בסניף הליכוד בחולון

בני וקנין חזר לליכוד

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד ראשל”צ למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באשקלון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

הפגנת התמיכה בחיילי צהל – אמש בתל אביב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן