33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

כנס בוגרי בית”ר לחיזוק ירושלים רבתי ופיתוחה

לבית”ר יש כבר מסורת ארוכה בהגנה על ירושלים וקודשיה. כבר בשנת 1921, היה ראש בית”ר זאב ז’בוטינסקי הראשון בעת החדשה להקמת כוח יהודי שיגן על תושבי ירושלים מפני הפורעים הערבים עוד בשנת 1921. בשנות השלושים היו אלה “פלוגות הכותל” של בית”ר אשר חרפו נפשם להגנת קודשי ישראל. בשנות הארבעים הגנו בוגרי בית”ר שהצטרפו לאצ”ל גם על אזור ירושלים. היום, כאשר נשמעות תוכניות לחלוקתה של בירת ישראל, נקראים בוגרי בית”ר ללכת יחד ולהגן על הריבונות היהודית על כל חלקי ירושלים-רבתי ובמיוחד על הלב ההיסטורי בעיר העתיקה. הדרכים והאמצעים לחיזוק ופיתוח ירושלים-רבתי יידונו בכנס שיתקיים במרכז מורשת בגין ביום 3 בספטמבר. בכנס יתקיים דיון על המטרות והאמצעים לשמירת ירושלים וסביבותיה בריבונות יהודית, בהשתתפות יו”ר הכנסת לשעבר ח”כ ראובן ריבלין, מנכ”ל תנועת בית”ר העולמית יעקב חגואל, יו”ר הליכוד העולמי דני דנון, שופט בית”ר נתן בן-יוסף.
המרצה האורח, שיציג בפני הכנס תוכנית איסטרטגית נרחבת לחיזוק ופיתוח ירושלים-רבתי וסביבותיה, יהיה ניר ברקת, חבר מועצת עיריית ירושלים. ברקת הקים לפני כשנה את הארגון “אם אשכחך” המחייב את חבריו ואת כל החותמים על המינשר שניסח, לפעול למען חיזוק ירושלים המאוחדת וסביבותיה ולצאת נגד הכוונה לחלק את הבירה.
במינשר שפרסם ברקת נאמר כי ירושלים איננה עומדת למשא ומתן ולא תעמוד לעולם בשום סימן שאלה. ברקת הדגיש כי דווקא היום, יותר מתמיד, צריך להשקיע את כל האנרגיה והמשאבים כדי לבנות, לפתח ולחזק את ירושלים-רבתי, לחזק את כלכלתה, לפתח בה מקומות תעסוקה, לטפח בה חינוך יהודי ערכי איכותי, כדי שירושלים תישאר לנצח בירתו השלמה והמאוחדת של העם היהודי, למען ילדינו ולמען הדורות הבאים.
כידוע, ניר ברקת הוא גם מועמד לראשות העיר בבחירות שיתקיימו בנובמבר ועל פי כל הסקרים שהתפרסמו לאחרונה קיימת סבירות גבוהה שאכן ייבחר לראשות הבירה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לוחמים בשדה הקרב המשפטי

אריק זיו ויזר

מרכז מנורה מארח את שר התשתיות עוזי לנדאו

אריק זיו ויזר

השר דן מרידור במפגש חברים בכפר סבא

אם כל ההפגנות – “אובמה, יש קווים אדומים שחברים לא חוצים”

אריק זיו ויזר

ערב לזכרו של צבי שילוח

אריק זיו ויזר

צעירים? מוזמנים להרמת כוסית של מטה הסברה צעירה בחמישי הקרוב

עינר אביב
דילוג לתוכן