34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

כנגד ארבעה נשיאים דיברה תקשורת

נביחת הקוזק הנגזל, הבוקעת מגרונם של כלבי השמירה, היא פתטית. הכנסת סותמת להם ת’פה? רק מעסיקיהם יכולים. אפילו מועצת העיתונות חסרת-אונים מולם. הלכתי לארכיון…

למאמר המקורי ולקטעי הוידיאו לחצו כאן

 

כולם מכירים את הקלישאה – “הכוח משחית”. גם העיתונאים. במיוחד העיתונאים. הם מכירים אותה, מהצד של כלבי השמירה שנושכים מושחתים שהכוח השחית אותם. אף פעם לא נתנו דעתם ברצינות – מה הכוח עשה להם, לעיתונאים. מדי פעם אנחנו שומעים כמה מהם אומרים: “התקשורת צריכה לעשות חשבון נפש”. מהפה שלהם זה נשמע חלול יותר מהמנהיגות של ציפי לבני.

 

חשבון נפש אמיתי, כזה שבסופו מתחולל שינוי לטובה, כרוך בייסורים. בפגיעה באגו. שיכורי כוח לא אוהבים שינויים שפוגעים באגו. התוצאה: תקשורת מופקרת, בלתי מרוסנת, שרואה עצמה חופשית לעשות כרצונה. אמירת אמת והקפדה על כללי האתיקה נתפשות בעיני רבים מהם כסוג של צמצום מרחב התמרון, שפירושו – ויתור על כוח. ואיזהו שיכור הכוח שיוותר מרצונו על כוח?

 

הסכנה לחופש העיתונות הנשקפת לעיתונאים מהפוליטיקאים היא קשקוש. המציאות הפוכה. הפוליטיקאים – בעיקר אלה מהימין – הם שחוטפים בראש מהתקשורת. במיוחד נתניהו. מי שמגבילים את חופש הביטוי הם העיתונאים ואילו מי שמגביל את חופש השיסוי היא הכנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כה אמר מנהיג העדר

אריק זיו ויזר

עמוס עוז, חייל מקלדת בשירות הטרור

אריק זיו ויזר

היא אוהבת אותם בוגדים/ כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

דני בן סימון – השתמש בפרס וזרוק

אלי חזן

חזון העצמות הבוערות

אלי חזן

נוני מוזס- אולמרט- המהפך

אלי חזן
דילוג לתוכן