39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

כן ג’נבה – לא להסכם

פורום החווה מפעיל את חלוץ,נתניהו במילכוד הקפאה, עוזי דיין ליכודניק, ג’נבה ואיתן בכר,הבן ממנה את האב ראוי או לא.

חלוץ לאן?
לאחר שהבטיח לכתב “הארץ”כי בספטמבר לא יקרה כלום ברור כי חלוץ בדרך למפלגת פורום החווה “קדימה”, אכן, כלום לא קרה , חלוץ ממשיך לשקר ומצטרף למפלגה של שקרנים….
אסור לנו לעולם לשכוח כי הוא נבחר לתפקיד הרמטכ”ל על ידי הבן של ראש הממשלה ולא על ידי גוף מקצועי המחליט החלטות שכאלו, בדיוק כפי שנעשה בעבר. הוא היה קבלן הפינוי של היהודים מגוש קטיף והוא הוביל את צה”ל למלחמה ללא כיוון בלבנון. אלו עובדות שאין בלתן.  
הנה כי כן, מי ששבע נחת מזרקורי התקשורת בהתנתקות והסתנוור מהאור הוביל את המדינה לחושך בלבנון. ועוד לא שכחנו את תיק המניות של הרמטכ”ל עליו אפשר לומר כי חיילים הולכים מול האויב וחלוץ נמצא בבורסה. חיילים נסחרים בבורסת המוות וחלוץ סוחר בבורסת הכסף…
חלוץ מגיע לבית הרדוד מקדימה. צוות נחמד יש לפורום החווה שכן עתה הם נותנים המפתחות ללבני את חלוץ, שתי מריונטות שיעשו הכל למען התפקיד הבא.

הקפאה
אין ספק כי נתניהו נמצא במילכוד. שעון החול החל להתרוקן והגיע זמן בניה. ובעזרת השם הדחפורים יחלו בקרוב לעבוד. ברור כי אובמה רוצה עוד הקפאה אך האם זה נכון ? , ברור שלא ! נתניהו צריך ללכת במתווה שקבע אחד משריו המקורבים : לא להחליט על הקפאה וכך כאשר אין החלטה, ההקפאה מתבטלת ומתחילה תנופת בניה.

עוזי דיין
עוזי מרגיש כבר בליכוד בבית וכך מרגישים רבים מהחברים כלפיו. כאילו היה כאן מעולם. אנחנו כבר ראינו כוכבים שמגיעים ערב בחירות לליכוד וכאשר אינם נבחרים אתה מגלה כי הם התנדפו. עוזי מתנהג אחרת הוא פועל ללא הפסקה : סיורים ביהודה ושומרון, מסורת של כינוס בכל חג. הפעם מגיעים אליו לסוכה המוני אנשים שמוכיחים מעל לכל ספק כי הבחור בשר מבשרנו. בקיצור, עוזי חבר אמיתי בליכוד ומעולם לא תשמע ממנו בכיינות על כך שלא מינו אותו. הוא ראוי ועוזי ליכודניק עם גאווה.

ג’נבה
במסגרת ההכנות של ההפגנה בג’נבה שבראש המארגנים עומדים כלב מאיירס, מיכל כפרי  ואלי חזן, התגלה תותח שעזר להפיץ את הקליפ להזמנה להפגנה. הוא מוכר וידוע בליכוד : שממו איתן בכר. איתן הצליח להגיע ללמעלה מ – 6000 גולשים דרך הרשת,
איתן ישר כח ולא יהיה זה מופרך לומר כי אתה ויחיד ברשת.

האב והמינוי
בזמן האחרון נפוצה שמועה כי מקורב לנתניהו דואג למינוי של אביו. התפקיד המדובר הוא במשרד שמחזיק שר מהעבודה. לי אין בעיה עם המינוי, רק למען הסדר הטוב הייתי מבקש שישיבו על השאלה  מדוע אם אפשר למנות אב אי אפשר למנות חברי ליכוד?
בינתיים, יש למעלה משש מאות מינויים פתוחים והשאלה למי הם מחכים? אולי שיתחלף שלטון? בשבועות הקרובים נעלה לאתר תפקידים פתוחים למען המעקב.

חג שמח ושבת שלום !



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תל אביב עולה ירושלים נמחקת בליכוד

אריק זיו ויזר

הלוחש למפכ”ל

אריק זיו ויזר

כחלון אלטרנטיבה חברתית

אריק זיו ויזר

אם בארי נפלה שלהבת

אריק זיו ויזר

הבן של ההיסטוריון עשה היסטוריה.

אריק זיו ויזר

כותונת הפסים בידי אדלר וארד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן