19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

כמה מילים על נחרצות

נחרצות בהבעה תכליתה העברת מסר. מעביר המסר רוצה רק דבר אחד- לשכנע את מי שמקשיב לו! …במקום ולהתפלסף, הלכתי לארכיון והבאתי לכם קטע שבו אברום בורג מוכיח את עוצמתה של הנחרצות. שופופו…

נחרצות הינה תחושה חשובה, טעונה באנרגיה, שמוקרנת החוצה בשתי צורות: התנהגות, והבעה. אדם הלוקח על עצמו משימה, אם יגלה נחרצות, הסיכוי שלו להגיע, גבוה. יש מי שיעדיפו את השימוש במילה נחישות. לא מדויק.

ואם על “נחרצות בהתנהגות” ניתן לומר שמדובר ביחסים של אדם עם עצמו- הרי ש”נחרצות בהבעה” יש שני צדדים: הנחרץ, ומי שמאזין לו. זה יכול להיות אחד, וזה יכול להיות רבים (צופים, מאזינים, קהל).

נחרצות בהבעה תכליתה העברת מסר. מעביר המסר רוצה רק דבר אחד- לשכנע את מי שמקשיב לו! כדי להצליח, הוא צריך לדעת להדביק את מאזיניו בצדקת המסר. המביע ההססן יעורר אצל מאזיניו את הספק. הנחרץ יסלקו. הנחרצות בהבעה מוקרנת באמצעות שפת גוף, אינטונציה, ווליום, והבעת הפנים.

במקום להמשיך ולהתפלסף, הלכתי לארכיון

בורג בעד הליכוד ?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תשובה לפרופסור קרמניצר

אריק זיו ויזר

רהביליטציה (זמנית)

אלי חזן

אג’נדה ושמה נתניהו / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

דוגמא שנייה מתוך אלף / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

המלצת נביחה לנחום ברנע…

פינוי חד-גד-יא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן