20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

כל זאת לא חדש לנו, בסרט הזה כבר היינו ואפילו יצאנו בהפסקה

בעקבות דברי הכזב של נועה בן ארצי רוטמן כנגד רה”מ בנימין נתניהו

מדי שנה ושנה גם אם זה לא נופל ביום הרצח הנקלה, נזכרים עורכי העיתונים להביא איזה נצר אחר למשפחת רבין כדי שישתף את הציבור בהגיגיו. העורכים המיומנים  מריחים דם  ומה יותר טרנדי, עסיסי ומוכר עיתונים מדמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהפך בעל כורחו למושא למשטמה ותיעוב של בני משפחת קנדי בגרסא הישראלית הלו הם הרבינים.

 

ושוב אנו חוזרים  לאותן קלישאות הנבובות על חלקו של ביבי בהסתה, על המרפסת המפורסמת, על הכרזות המפוברקות.

 

גם הפעם בראיון לידיעות אחרונות  במוסף “שבע ימים” לא נותנת הגב’ בן ארצי -רוטמן לעובדות לבלבל אותה, העיקר שיש על מי להתגולל ואם זה ביבי  מה טוב, אזי המצווה מתקיימת בהידור. ….הוא מעולם לא התנצל על החלק שלו בהסתה….. קובעת נחרצות הנכדה האוהבת.

ליקטתי עוד פנינה שיצאה מפיה של  הג’ינג’ית הלוחמנית “אם הוא היה מתנצל אחרי שנבחר מילא, אבל עכשיו?”

 

ובכן גב’ בן ארצי רוטמן, למען הסדר הטוב מר בנימין נתניהו אינו צריך להתנצל על מאומה, אם יש משהו שצריך להתנצל עליו הוא על יותר מ 1000 קורבנות השלום שהפכו לדיירי קבע בדיור המוגן, לא באחוזת ראשונים אלא בבתי העלמין ודי לחכימא ברמיזה.

טפילת האשמה הקולקטיבית של הרצח הנורא על הימין ובראש בראשונה על מר נתניהו היא מעשה נבלה נתעב ובזוי כמיטב מסורת השמאל שנועד לכשעצמו לכסות ולהסתיר על אמיתות שנויות במחלוקת בנוגע לגורמים המסיתים ומניעיהם .

 

כל זאת לא חדש לנו, בסרט הזה כבר היינו ואפילו יצאנו בהפסקה לעשן סיגריה.

 

לריטואל הזה  אנו כבר  רגילים  מזה עשרות שנים עוד מימי ארלוזרוב, דרך הסזון ולוחמי ההגנה והפלמ”ח המהוללים שחבטו במקלות הטורייה בכל מישהו שריח רביזיוניסטי נודף ממנו.

לרגע הרהרתי אולי נסדק משהו בחומת הזחיחות הצבועה והמזויפת, אולי קצת התקררה השנאה היוקדת, הייתכן שהמבטים הרושפים ומזרי האימה טיפ טיפה התרככו? הרי אחרי הכול הזמנים השתנו מאז, אפילו ים המלח כבר לא מה שהיה, שלא לדבר כל הכנרת.

 

מסתבר שהרהורים נוגים לחוד, ומציאות קודרת לחוד, ככל שזה לנוגע לביבי ולמחנה הלאומי בראשותו, הכול מותר. הגבולות נפרצים והחיצים המורעלים יוצאים לדרך כשהמטרה כבר סומנה מבראשית, כנראה שהשנאה היא  כמו יין מובחר משביחה עם הזמן.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

35 למהפך: המלאכה טרם הושלמה

אלי חזן

נתניהו ואפריקה : היסטוריה והיסטריה

עינר אביב

אז מה אם הרצל אמר

אריק זיו ויזר

היחידה באוסטריה לצד ישראל : מפלגת החופש מגנה על היהודים

עינר אביב

מסע בין חלומות

אריק זיו ויזר

מצדיע לעיני ושטייניץ.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן