40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

כך עושים זאת בקרן החדשה ?

מצד אחד מעודדים ארגונים כמו החמאס. מצד שני, שולחים את קורבנותיו של החמאס להפגין מול בית רה”מ שעמל על מוצא לנזק שהקרן החדשה הייתה בין יוצריו. תשאלו את אבי דבוש

אבי דבוש הוא מנהל תוכניות בשתי”ל. שתי”ל הוא ארגון שמאל המציג עצמו כארגון חברתי. הוא ארגון שנתמך על ידי הקרן החדשה לישראל שנזקיה ותרומתה לארגוני הטרור לא יסולאו בפז. 

 

ביום שישי בערב הגיעו תושבי עוטף עזה להפגין מול בית רה”מ. אבי דבוש היה שם. הוא צוטט בווי נט, שלוחו של נוני מוזס ששלטונו של נתניהו מפריע לו. זה מה שנכתב שם. לא נגענו. “אבי דבוש מברור חיל, אחד ממובילי המאבק של התנועה לעתיד הנגב המערבי, אמר: “יש לנו ‘מילון עוטף עזה’. לפי המילון הזה ‘טפטוף’ הוא ירי טילים עד צומת אשקלון, וצפונה משם זה ‘מטח’. חזרה לשגרה היא ‘מעכשיו הירי הוא רק לעוטף עזה’. ב’מעריכים את החוסן שלכם’ הכוונה ‘נעשה בכם שימוש גם בעתיד’. הרכבת משדרות נוסעת לשום מקום, וכך גם הממשלה שלנו”.

 

זה די מעניין. מעניין לדעת גם מי מממן את השהות של התושבים שם?

הזהרנו מההשלכות של התעצמות הצד הפלשתיני. תושבי קיבוצים בעוטף עזה מיאנו מלהקשיב לנו. נתניהו הזהיר מפני מה שולך לקרות ועתה כאשר הוא מחפש מוצא הדיוני מהסבך הוא נתקל במפגינים המשתייכים לקרן החדשה. 

לזה בעברית קוראים אירוניה. או אולי פארסה ? 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חיים ביבס: לעדכן את שכר המאבטחים באופן מיידי

הרויזיוניסט

11 שנה להירצחה של מירי אמיתי – חלוקת מלגות לסטודנטיות מהדרום

אריק זיו ויזר

הנחת אבן הפינה לפרוייקט השכרת הדירות בשכונת “נאות עוזי” בעיר רעננה

אלי חזן

גם ליהודי יש זכויות אדם-צעירי הליכוד מצטרפים למצעד זכויות האדם

אריק זיו ויזר

עמלק, חרבות ברזל ומה שביניהם

אבי נחמני

אוסנת מארק – חברה בועדה למינוי שופטים

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן