23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

כך מסיתים בתיכון חדש נגד ראש הממשלה

שלום, שמי נדב, אני בן 16.5 מתל אביב, אני לומד בביה"ס תיכון חדש בתל אביב. אתמול נערך טקס מגוחך בבית הספר שלי לזכרו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין שהיה כולו מונע משיקולים פוליטיים וגם נאמרו בו דברים לא נכונים.

אחד מהדברים שנערכו שם הוא ריקודים ומחול וזה יצר רושם מגוחך אצל רבים מהתלמידים הנוכחים בטקס. הדבר המגוחך ביותר היה הוא שאחד התלמידים בכיתה יב' הראה סרטון של נתניהו בתחילת שנות ה 90 שבו הוא אומר "אני וחבריי בליכוד מגנים לגמרי את ההסתה נגד רבין" והתלמיד אומר "כפי ששמתם לב הוא בורח מאחריות", כשהתלמיד אמר את המשפט הזה היה אפשר לראות את המורות והמורים מהנהנים בראשם ומסכימים איתו. אחד המורים עלה לנאום בטקס ואמר "נתניהו הסית אז, נתניהו מסית היום". אני הרגשתי שהטקס הזה הוא טקס הזוי.

אתמול גם נאמרה אמירה מבזה מצד יו"ר מרצ זהבה גלאון לראש הממשלה נתניהו בה היא אומרת "אתה הכי הרווחת מרצח רבין" וכשנכנסתי היום לחדר המורים בבית הספר המורים הסכימו עם האמירה הזו.

אני מרגיש כמו עב"ם בבית הספר, ימני אחד בתוך בית ספר של  שמאלנים. אנו מדינה דמוקרטית אבל יש גבול לדמוקרטיה ולהסית נגד ראש הממשלה זה דבר פסול.

אפשר לראות את היחס המתנשא של "מדינת תל אביב" ובפרט של בית הספר שלי לליכוד כאל אנשים טיפשים, פרימיטיביים, מפלגים ופאשיסטיים.

אני לא מצפה לשכנע אף אחד אבל אני כן מצפה שאנשים ידעו את האמת ויפסיקו להסית.

אם הם באמת רוצים להעלות את זכרו של יצחק רבין אז שיעשו זאת !

תודה על קריאתכם,

נדב (נער ציוני)



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למה בידול ?

עומר אריכא

מלגות לחיילים משוחררים לא יפגעו

הרויזיוניסט

הכירו את המועמדת : שרן השכל

אריק זיו

פרשת ויחי – ירידה לצורך עלייה

אלי כהן

Support Fidesz – The Historical Imperative

Eli Hazan

לורם איפוסם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן