23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

כך לא מתמודדת הממשלה עם נהרות של דם בחברה הערבית

סיפורי המעשיות שמספרים לעצמם לאחרונה חברי הממשלה החדשה, אלה שבאו לעבוד … מזכירים לי את שלושת הקופים , לא רואים , לא שומעים ולא מדברים , בעצם מדברים והרבה אך במבחן התוצאה עושים אפס אחד גדול .

האלימות הקשה במגזר הערבי חוצה בכל יום קו חדש , חוסר הביטחון האישי, הפחד , האימה , תחושות חוסר האונים אל מול מציאות ספירת גופות יומית יצרו מאזן אימה של נהרות דם מול הררי מילים חסרות תוקף ומשמעות של ההנהגה הפוליטית הנוכחית .

אל מול הכישלון המהדהד , המחדל הזועק בכל יום מהמציאות הרצחנית ברחובות הערים והכפרים הערביים , הציבו ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה אלטרנטיבה של מדיניות אמיתית , משמעותית , ייחודית, אשר החלה נושאת פירותיה על למהלך המופקר של חבירת שמונה ראשי מפלגת ‘רק לא ביבי’ שקטעה את ניצני התהליכים במדיניות החדשה במאבק מול הפשע הגואה במגזר הערבי.

לראשונה הוקמו בתוככי הכפרים והיישובים הערבים עשר תחנות משטרה,  על אפתם וחמתם של הפוליטיקאים מהמשותפת שכמו תמיד התנגדו ,אך מיהרו בכל בוקר מחדש להאשים ברצח ובעוד רצח את הממשלה ולא את עצמם כמי שנאבקו במדיניות התקיפה והברורה של ממשלת נתניהו.

תהליך התוכנית והמדיניות המסודרת יכלו לחולל שינוי מהותי באיכות חיי התושבים בכפרים ויישובים הערבים אלא שאז הגיעה הונאת המאה וקטעה את העשייה העצומה , את התהליכים אשר כבר החלו להניב פרי.

הציבור הערבי שהעניק בבחירות האחרונות קולות באהבה לתנועת הליכוד יודע גם יודע שרק הליכוד יכול לחולל את המפנה הנדרש , רק הליכוד חנך עשר תחנות משטרה , רק הליכוד והעומד בראשו בנימין נתניהו יביאו את הישועה והבשורה.

עד לחזרה להגה הנהגת המדינה נגזר עלנו לשמוע הצהרות חלולות מפוליטיקאים חסרי יכולת ואלופים בדיבורים , אנחנו בבא העת נמשיך במדיניות העשייה אל מול השיתוק שאחז בהנהגה הנוכחית.

כתיבה: נאיל זועבי, משוריין מקום 39 ברשימת הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שחר של אישה חדשה בליכוד

אמיתי שיף

עו״ד אייל בסרגליק מתמודד בחוף השרון

מערכת ליכודניק

לסלק בבושת פנים

משה איפרגן

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בחולון

אריק זיו ויזר

רשימת מועמדים בתמיכת הליכוד לבחירות המוניציפליות

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן
דילוג לתוכן