18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כינוס מרכז הליכוד נגד למדינה פלשתינית/אביעד ויסולי

נאמני א”י בליכוד מתכננים לכנס את מרכז הליכוד לאשרור מחודש של החלטתו ממאי 02 כי לא תוקם מדינה פלשתינית ממערב לירדן. החלטת המרכז קובעת את מדיניות הליכוד ומחייבת את הח”כים והשרים.

ב – 2002 עמד ביבי בראש המתנגדים למדינה פלשתינית. בנאומים חוצבי להבות הוא הסביר שמדינה כזו היא סכנה קיומית למדינת ישראל. מתוך הבלוג של נתניהו מ – 27.11.02:

“לרשות הפלשתינית אין שליטה על גבולותיה, על המרחב האוירי שלה, ועל מקורות המים שלה, הנשלטים כיום בידי ישראל. למדינה פלשתינית תהיה שליטה על כל אלה, ותוכל לייבא נשק כבד טנקים ותותחים וטילים שיאיימו על מטוסים אזרחיים וצבאיים כאחד. גם אם יהיו הסכמים, הם יופרו בהדרגה כמו בתהליך אוסלו. והיה אם ישראל תצטרך להכנס למדינה פלשתינית כדי לפעול נגד טרוריסטים, היא תתקל לא רק בכח צבאי גדול, אלא גם בהתנגדות בין לאומית רחבה, ויקראו לכינוס מועצת הבטחון לפעול נגדינו. לדעתו של נתניהו, מדינה פלשתינית תהיה מבצר בטוח של טרור בלב הארץ, ולזאת הוא לא יסכים בשום אופן. ומה כל כך מסוכן במדינה פלשתינית

סכנות המדינה הפלשתינית

תופעה רווחת משונה, שישנם אנשים רבים המדחיקים ומתיחסים בזילזול ביכולתה של מדינה פלשתינית לפגע בישראל. נבחן למשל “ענין לא כל כך מזיק” ופעוט כביכול, כמו שיגור של קאסמים וקטיושות מהקו הירוק אל עבר ישובים ישראלים, מה יש לפחד מזה? שימו לב מה קורה באיזור קרית שמונה בתקופות של קטיושות – ילדים מפוחדים, הורים מודאגים, בתי ספר מפסיקים לתפקד, תיירות, תחבורה, עבודה – הכל קורס. אזור שלם משותק, ועוד איזור למוד קרבות. מה יהיה כאשר הקאסמים והקטיושות יתחילו ליפול על חדרה, נתניה, כפר סבא, רעננה, אריאל, פתח תקוה, שדה התעופה בלוד, תל אביב, מעלה אדומים וירושלים? מה יהיה כאשר לא נוכל להכנס למדינה הפלשתינית המתרצת ש”אינה מצליחה” להשתלט על הטרור שלה במאה אחוז?

ואלה “הבעיות הקטנות”. מה נעשה נגד פעולות קשות יותר, כגון השתלטות וזיהום מקורות המים, הפצצות תותחים ומטוסים ופגיעה במטוסינו, כניסה של מיליוני פליטים ליהודה ושומרון שיהיו עוד יותר עניים מהאוכלוסיה הקיימת, ושידרשו לקיים את החלטות האו”ם 194 ו-181 הקוראות לישראל לחזור לקוי 47, וליישב את הפליטים גם בתוך קוי 47. מה יהיה אז?”

דברים אלה יובאו בפני מרכז הליכוד שיתבקש להכריע – בעד או נגד מדינה פלשתינאית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר מיכאל איתן בסניף הליכוד בכפר סבא

אריק זיו ויזר

פנים חדשות

ההספד של ברוך נתח על יהודית בנד

אריק זיו ויזר

רוחות מלחמה /מאת:אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

אורן כהן ממשיך את שליטתו בכפר סבא

אלי חזן

ח”כ גילה גמליאל (ליכוד) וח”כ יריב לוין (ליכוד) סיירו ביום חמישי בקרית שמונה. השניים נפגשו עם ראש העיר מר ניסים מלכה.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן