25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כחלון: על השתלשלות ישיבת הממשלה על עיסקת שליט

סעודת האושפיזין המסורתית בסוכה של שלמה אלמגור היתה השנה חגיגית במיוחד לאור החלמתו ממחלה, והשתתפו שרים וחכים וראשי ערים.

“הרוב להצבעה בעד עסקת שליט לא היה ברור במהלך ישיבת הממשלה עד לשעה 3 וחצי לערך” כך גילה השר משה כחלון לפעילי ליכוד שהתכנסו למסיבת אושפיזין בסוכתו של שלמה אלמגור בבני ברק. כחלון ציין את הלכידות של שרי הליכוד שמהוה ערובה להצלחת הממשלה. שר התקשורת והרווחה אמר עוד שהממשלה תימדד באמות מידה של הישגים חברתיים. לדעתו הציבור ישכח במהרה את ההישגים שלנו בעסקת שליט ובנאום באו”ם בספטמבר, אבל לא ישכח את הקושי לרכוש דירה ולקנות מחשב לילד. “אנחנו יכולים לעשות עוד הרבה בתחום החברתי, ונעשה זאת בהצלחה” הבטיח השר כחלון.

 

שר החינוך גדעון סער אמר בברכתו שכואב הלב על מחיר ההחלטה. “מצד שני יש לנו חובה מוסרית לא רק למשפחת שליט אלא זה חלק מהקוד הלאומי של משלוח ילדינו להגן על המולדת ולחזור בשלום”.

ראש ועדת העבודה והרווחה בכנסת, חיים כץ, בירך את המארחים טובה ושלמה אלמגור שימשיכו במסורת סעודת האושפיזין שנים רבות. הוא התיחס לארוע לב שעבר “אלביס” (שלמה אלמגור) השנה, שגרם לכמה חברים לחשוב שהוא לא יחזור לפעילות אינטנסיבית כבעבר, אך כולם שמחים שהוא שב לאיתנו ולמסורת הסעודה השנתית בסוכתו.

עוזי דיין, יו”ר מפעל הפייס, ברך את המארחים ואמר שהסוכה היא גם סמל חברתי לכך שהכל יוצאים מבתיהם המפוארים והמרווחים להתגורר ולאכול ימים אחדים בתנאים פחות נוחים.

עוד ברכו בארוע שמעון סוסן ואריאל יעקובי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרמת כוסית עם שרי הליכוד ביום ג’ הקרוב ברעננה

אלי חזן

תודה לשר הפנים גדעון סער וליועצו נתנאל

אריק זיו ויזר

צל”ש לשרים משה כחלון וגלעד ארדן

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד עכו למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

רק הליכוד לא בא.

אריק זיו ויזר

תרבחו ותסעדו חברי עוטף גליל אצל אבי קורקוס בנהרייה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן