25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

כחול-לבן: הממשלה שבתוך הממשלה

בראיון שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לערוץ 20, הבהיר רה״מ כי כחול לבן מתנהלת כ״ממשלה בתוך הממשלה״, כדי לתאר את הניסיון המתמשך שלה להכשיל כל צעד של הליכוד.
נתניהו גנץ המפתח בידך
לא ייתכן שהאחריות הלאומית שנטלו עליהם חברי כחול לבן תהיה חלקית או ניתנת לפרשנות – כשנח, יוזמים חקיקה – כשלא נח, שמים ברקסים לממשלה שהם שותפים בכירים בתוכה.

כחול לבן לקחה על עצמה להכנס לממשלה בראשות נתניהו שהוא, להזכירם, גם יו״ר תנועת הליכוד ומי שמתווה את דרכה של הממשלה. לא ייתכן שנמצא את עצמנו בסבב בחירות נוסף על רקע חוסר שיתוף פעולה בתוך הקואליציה.

וטריוויה לחידוד הזכרון: מתי לדעתכם החלו חברי כחול לבן לנהל קמפיין נגד ראש הממשלה ונגד בכירים בליכוד? מתי התחילה הקמפנייה המתוזמרות של שרים וראשי ועדות בכירים כנגד הקואליציה שבשמה הם פועלים? רמז: מיומה הראשון של הממשלה!

לטובת המדינה, לטובת האזרחים – על חברי הממשלה להתפכח ולהתחיל לקבל החלטות רציונאלית. תנו גב לממשלה שאתם נכנסתם כשותפים לתוכה!

לינק לראיון: https://youtu.be/eQEnG-CZum



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אבישי אל תדחה למחר מה שאפשר לעשות היום

אריק זיו ויזר

יאיר גבאי מברך את ראש הממשלה על ההחלטה להפשיר מכרזים לבנייה בגבעת המטוס

ליכודניק

אנשי המפלגה הרפובליקנית ישתתפו בליכודיאדה

עינר אביב

בנתיב החיסונים

אלי ורד חזן

דיכטר עם נתניהו

עינר אביב

ישראל – מעצמה

עומר אריכא
דילוג לתוכן