26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

כהן קורא לרה"מ למנוע את תיק החוץ מלבני

כך הפציר הבוקר חבר מועצת העיר רעננה מטעם הליכוד,אילן כהן, במכתב ששיגר לראש הממשלה בנימין נתניהו


 

הבוקר (יום א',שיגר חבר מועצת העיר רעננה מטעם הליכוד, אילן כהן, מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו הפציר שלא למסור את תיק החוץ לציפי לבני וכמו גם את תיק האוצר לשלי יחימוביץ' או יאיר לפיד.

 

במכתבו כותב כהן  :" הציבור הליכודי רואה לנגד עיניו את הממשלה הבאה כממשלה ציונית וימנית שתשמור על אחדות ירושלים ויהודה ושומרון. אני שומע קולות שאינם פוסלים מתן תיק החוץ בממשלה הבאה לציפי לבני,יו"ר "התנועה" ואת תיק האוצר לידי יאיר לפיד או שלי יחימוביץ והיה ראוי היה שכמנהיג התנועה תפסול בפומבי את מתן שני התיקים הללו וראוי שיישארו בליכוד. ציפי לבני עלולה לפגוע בממשלתך כיוון שהיא רוצה לשאוף להסכם פשרה עם אבו מאזן לפיו תהיה חלוקה של ירושלים והחזרת 90 אחוזים משטחי יהודה ושומרון ושלי יחימוביץ עלולה למוטט את הישגיך בממשלה היוצאת ולכן ראוי היה שתפסול בריש גלי את שני המנהיגים הללו בתפקידים הבכירים בממשלתך".

 

את מכתבו חתם כהן בהבעת אמון בראש הממשלה ואמר: "אנו סומכים עליך שתרכיב ממשלה לאומית ימנית שבה חברים רק המפלגות הרואות עין בעין עם הליכוד בנושאים המדיניים-חברתיים ולא מנהיגי מפלגות שעלולים להביא את ממשלתך לחורבן".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלפים השתתפו בסיורי מורשת במסגרת מיזם בעוז רוחם

אריק זיו ויזר

בליכוד תופסים צד בנושא בחירת הרב הראשי

אלי חזן

יועצו של ניר ברקת: "בוא נהרוג את ביבי"

אריאל אילוז

מגזין ליכודניק ייצא השבוע ב – 100 אלף עותקים בירושלים

אלי חזן

הוגשה תלונה במשטרה על זיופים בבחירות בליכוד

אלי חזן

לקראת הועידה : מי העוזר הפופולארי ביותר?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן