23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

כבר 65 שנה ואנחנו מושיטים יד לשלום.

 באו ראשי ממשלה מימין ומשמאל וכולם הושיטו יד לשלום.

 מי מתוך אמונה כי המחיר לא חשוב ומי מתוך אמונה כי הוא מוכן ללכת לשלום גם במחיר ויתור על הרצון למדינה יהודית משני עברי הירדן. 
כך, כל ראש ממשלה שהגיע לכס השלטון התנהג כמי שאחריות יושבת על כתפיו ולכן כל אחד מראשי הממשלה היה מוכן ללכת כברת דרך ארוכה. כך נהג בגין וכך נהגו שמיר, נתניהו ושרון.
אלו הגיעו מהימין ואילו מהשמאל תמיד היו מיושרים עם קו של שלום עכשיו.

 

כך אנו מושיטים יד לשלום אך היד נשארת באוויר. בפעם הראשונה שמנהיג ערבי לקח אותה באותה הפעם ראינו כי הסכם שלום נחתם . ההסכם עם אנואר סאדאת מנהיג מצרים .
מדינת ישראל בראשות מנחם בגין הייתה מוכנה ללכת לשלום. המנהיג ממול היה שותף לשלום ולהפסקת שפיכות הדמים.  גם שמיר שהיה מנהיג קשוח הלך בדרך שהוא האמין, דרך ההידברות. שמיר הלך לועידה אזורית כאשר רצה להגיע להסכמה אזורית .
אך היו כאלה אשר רצו קיצורי דרך 
כך כאשר ראש הממשלה שהחליף אותו הלך להסכם אוסלו כאשר מדינת ישראל ויתרה על שטחי מולדת מתוך אמונה כי גם אם נדחה את בעיות המחלוקת הם יפתרו. רבין האמין כי יצליח להגיע להסכמה .
אך היד המושטת של רבין הפכה להיות יד שלחצו אותה אך האויב רימה אותו. עראפת הביא הטרור ללב המדינה.
כך קרה גם לשמעון פרס שהחליף את רבין לאחר שרוצח שבא מתוכנו רצח אותו. פרס הושיט זרוע ארוכה אך תאוות הדם של הפלסטינים הייתה גדולה מהרצון לשלום. ים של מחוות לשלום נעשו אך השותף לשלום לקח מה שיכול והמשיך בדרך הטרור על מנת להכניע אותנו .
כאשר נתניהו החליף את פרס שוב גילינו כי המנהיג שהגיע מהימין הושיט יד לשלום אך מנגד המשיכו ממול להשאיר את היד ללא מענה ושוב באו המחוות אך מנגד הם נבלעו בעוד דרישות. 
ברק החליף את נתניהו עם מוכנות ללכת כפי שאף מנהיג ישראלי לא היה אל גם אז הפלסטינים היו סרבנים לכל תהליך.
והם שוב פנו להגברת הטרור. 
שרון שהחליף את ברק הלך למפת הדרכים ומול טרור מתגבר הבליג והבליג עד לטבח במלון פארק בנתניה. אז שרון הלך לחומת מגן והוקמה גדר ההפרדה. שרון הלך למהלך חד צדדי של התנתקות מעזה אך כצפוי גם מהלך זה התקבל אצל הפלסטינים כעוד מהלך של הישראלים יתנו ואנחנו ניקח. 
אולמרט שהחליף את שרון הלך ונתן לפלסטינים כמעט מאה אחוז מהשטח גם הוא נענה בסרוב מוחלט .
נתניהו לפני ארבע שנים הלך למהלך של התרפסות כאשר נאם את נאום בר אילן. משם הלך להקפאה של בינוי ביש"ע וירושלים אך עולם כמנהגו נוהג והפלסטינים שוב ממשיכים להביט ביד המושתת לשלום, ולדחות אותה.

יתר על כן, הם הלכו ליצור מצב של מהלכים חד צדדיים כאשר הם מנסים לכפות עלינו מהלכים ללא הסכם.

ללא ספק אנחנו נמשיך להושיט יד לשלום עד שיקבלו אותה, אך מאחורי היד לשלום נמצא צבא העם שהוא נותן לנו את ההביטחון והאפשרות ללכת למהלכים למען השלום.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל באופקים

אריק זיו ויזר

יום הולדת למשה שטרית, משה ביבי ולאורטל שמואלי

אלי חזן

כבר 65 שנה ואנחנו מושיטים יד לשלום.

אריק זיו ויזר

ח"כ נאוה בוקר הגיעה לטורניר לזכרו של אבי רן ז"ל

אריאל אילוז

אלחיאני מסתייג ממסיקה : מערכה ראשונה

אלי חזן

הליכודניקים החדשים: 2800 פקודים בליכוד, פקודים גם בבית היהודי

אלי חזן
דילוג לתוכן