19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

כאוס בועידת הצעירים: שרים וח”כים נטשו בזעם את האולם

ועידת צעירי הליכוד, בראשותו של אריאל קלנר, התכנסה לפני יומיים לאחר שנים רבות למושב חגיגי. הדבר כלל כאוס. תגובת צעירי הליכוד : “שאין מוביל את הקמת צעירי הליכוד מחדש”.

הנוכחים בועידה עסקו בעיקר בניסיון למצוא פתרונות למצב העגום של צעירי הליכוד.

את האירוע, שנערך בכפר המכביה בפתח אירוע הרמת הכוסית של ראש הממשלה, כיבדו בנוכחותם שרים וח”כים רבים. בין המשתתפים: יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרה גילה גמליאל, והח”כים דוד ביטן, יואב קיש, ציפי חוטובלי, מיקי זוהר, ענת ברקו, אברהם נגוסה, ירון מזוז, אורן חזן ושרן השכל.

להפתעתם הרבה של המשתתפים והנכבדים שהגיעו, דרש יו”ר צעירי הליכוד דוד שאין לשאת את הנאום המרכזי ולא לאפשר לאף אחד מהשרים והח”כים שנכחו באירוע לדבר בפני הקהל, פרט ליו”ר הכנסת אליו הוא מקורב.

רובם של השרים והח”כים שהגיעו למקום זעמו מאוד על ההתנהלות, שאינה מקובלת בליכוד, בה ניתנת זכות דיבור רק לידידיו של שאין וחלקם נטש בזעם את האולם. כשנודע לשרה גילה גמליאל, לדוגמא, האחראית על הצעירים בממשלת ישראל, כי שאין מתנגד לתת לה את זכות הדיבור, היא הופתעה מאוד ויצאה מיד מהאולם תוך שהיא אומרת לשאין: “אתה חצוף!”.

המהומה שנוצרה, והרושם של אירוע שמוקדש לפולחן אישיות לאיש אחד ומקורביו, תוך פגיעה בשרים, חברי הכנסת והפעילים המרכזיים של הליכוד, גרמה לצעירים ופעילים רבים לצאת מהאולם.

פעיל צעיר בולט אמר לליכודניק : “תמכתי בבחירות בדוד שאין מתוך הבנה שהוא יהיה גורם מאחד, וזה יפעל לטובת הצעירים וטובת התנועה. ההתנהלות האומללה של שאין גורמת בעיקר סכסוכים והפכה אותו לגורם מפלג והתוצאה העצובה היא שפעילות הצעירים נפגעת קשות בגללו”.


תגובת צעירי הליכוד: ״לאחר 11 שנים של שממה פוליטית, התכנסה השבוע בחגיגיות ועידת הצעירים בהשתתפות של מאות צעירות וצעירים מכל רחבי הארץ. זאת כחלק ממהלך כולל שמוביל יו״ר צעירי הליכוד הנבחר דוד שאין – להחיות את צעירי הליכוד ולבנות את הגוף הזה מחדש. 
בשל קוצר הזמן, החליטה נשיאות הועידה כי בנוסף לחברי הנשיאות, רק יו״ר הכנסת ישא ברכה קצרה בשם הנהגת הליכוד כולה. 
חברי כנסת רבים כיבדו את באי הועידה בנוכחותם וזו הזדמנות טובה להודות בשם צעירי הליכוד לכל מי שהגיע״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דניאל גלילי נגד חנין זועבי. Take 1

אלי חזן

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא ‘לביא גלעד’ באוניברסיטת בר אילן

אריק זיו ויזר

נוער עם סל ערכים

אריק זיו ויזר

לייק ליו”ר צעירי הליכוד הנבחר

אלי חזן

יום הולדת שמח לשרי ארץ קדושה ולצביקה עיתין

אלי חזן

העסקים מתחממים בצעירי הליכוד

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן