34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

יש יו”ר למועצת צעירי הליכוד – יו”ר הצעירים בבעיה

סאגת הבחירות בצעירי הליכוד הסתיימה היום בצהריים כשחברי המועצה הארצית של צעירי הליכוד, שהיו אמורים לבחור את חברי הועד המנהל של צעירי הליכוד, קיבלו הודעת טקסט צפויה למדי שהודיעה להם כי הבחירות בוטלו, כשעה פני פתיחת הקלפיות.

למעשה, לאחר שכל הכוחות המשמעותיים בצעירי הליכוד הבינו שצעירי הליכוד, בהובלת יו”ר הצעירים, הולך והופך לגוף לא רלוונטי ושנוי במחלוקת, ללא שום פעילות ממשית, החליטו כולם כי אין מקום לנהל מאבק על כלום, וכדי לחסוך כספים רבים לתנועה ולצעירים נכון למנוע את הבחירות ולהגיע להסכמה.

אריאל קלנר, יעקב וידר ושי קינן נטלו על עצמם את תפקיד המבוגרים האחראיים מצד אחד ומשה פסל, משה בן זקן ואלירן גפסו נטלו על עצמם את תפקיד המבוגרים האחראיים מהצד השני.

המכשול העיקרי בדרך להסכמה היה כצפוי דוד שאין שלא הסכים בשום אופן לאפשר לזוהר נתן, עוזרו של ח”כ אורן חזן ומראשי תאי הליכוד באקדמיה, להיבחר לועד המנהל, ובנוסף לא הסכים לאפשר לעו”ד יונתן עוז, מראשי ‘גאווה בליכוד’ ופעיל מרכזי גם הוא בצעירי הליכוד, לרכז את תחום הצעירים הגאים.

ח”כ חזן, שזעם כמובן על שאין והתנהלותו, הבהיר כי לא יסכים לאפשר מחיקות ומלחמות אישיות, וודאי לגבי פעילים מרכזיים כל כך שאין חולק על התרומה העצומה שלהם לליכוד ולצעירי הליכוד, וכי יפעיל את כל כובד משקלו כדי שיבחרו.

בסוף, כשעה לפני פתיחת הקלפיות, ולאחר מהומה שכללה התערבות של ח”כים ופעילים מרכזיים מכל הארץ, שאין התקפל והסכים גם הוא למינוי הראוי של נתן לתפקיד סגן יו”ר צעירי הליכוד וחבר הועד המנהל, כפי שהוצע מלכתחילה.

פעיל מרכזי בצעירים אמר לליכודניק ש”צעירי הליכוד כרגע זה גוף פיקטיבי, מכיוון שאין לו שום פעילות ושום משמעות. במקום לחשוב על טובת התנועה ולעשות פעילות, יש פה אנשים שמתעסקים רק בשנאה וקנאה וחושבים שבדרך הזאת הם גם יבחרו לכנסת. קינן הוכיח בהתנהלות הממלכתית והאחראית שלו שהוא היה המתאים להיות יו”ר צעירי הליכוד, וטעיתי לגמרי כשלא תמכתי בו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עומרי אקוניס למתמודדים: תתחייבו להישאר בליכוד

אלי חזן

כח הפלד עם צעירי הליכוד בדרום

אלי חזן

צעירי הליכוד מחדשים ומתחדשים

אריאל אילוז

נעים להכיר – אלעד זמיר “קול הנגב”

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד סיירו מתוך תקווה לשכונה

אלי חזן

לימור גאווה לבנת

אלי חזן
דילוג לתוכן