39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ישראל תגן על הדרוזים ברמת הגולן

איוב קרא ערך סיור ברמת הגולן עם ראשי הקהילה הדרוזית והטיל איום על ארגון הטרור דעאש פן ייפגע בדרוזים בצד הסורי שבגולן

 

 

 

איוב קרא, מי שמועמד לכהונת חבר כנסת בכנסת ה-20 ולשעבר סגן שר בממשלת בנימין נתניהו ביקר היום ברמת-הגולן והביע חשש כבד לחייהם של כ-14000 דרוזים החיים בצד הסורי של רמת-הגולן.


הביקור של איוב קרא בא לאור המתיחות הגוברת בין ארגון הטרור דעא”ש לבין המליציות הסוריות שפועלות סמוך לגבול ישראל-סוריה. איוב קרא שערך את הסיור ברמת-הגולן עם ראשי העדה הדרוזית בגולן הביע חשש כבד לחייהם של הדרוזים בצד הסורי של הגולן ואמר שהוא מודאג מאוד לאור ההתפתחויות האיזוריות עם ההקצנה ההולכת וגוברת של ארגון דעאש”.


קרא אמר במסיבת עיתונאים שערך בגבול סוריה-ישראל שהחשש העיקרי שלו שיהיה ניסיון לפגוע בדרוזים שחיים בצד הסורי של הגולן ולהורגם. “hשראל אינה יכולה לעמוד מהצד ולצפות בטבח דרוזים. לא ניתן לזה לקרות ונמנע כל ניסיון של ארגוני טרור לבצע לינץ’ בדרוזים. הדרוזים הם אחינו וכאחים אנו נדאג שימשיכו לחיות את חייהם בבטחה. 

 

אני קורא מכאן, מרמת-הגולן, לראשי ארגוני הטרור האיסלמיסטי שלא לבצע שום מעשים ברברים או תוקפניים נגד הדרוזים בגולן הסורי משום שהמכה שהם יחטפו תהיה מוחצת. ישראל לא תיתן לטבוח בדרוזים ועל כן האזהרה מופנית כלפי ראשי הטרור פן יחשבו לבצע מעשי טרור בדרוזים. האחים שלנו שמונים כ-14000 נפש יהיו בטוחים לעד. אם תהיה הסלמה ביטחונית ברמת-הגולן אזי ממשלת ישראל לא תשב בחיבוק ידיים ותרים את ידה הארוכה כלפי מבצעי הטרור הברברים” אמר קרא לתקשורת הערבית שסיירה עמו בשטח.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החלק של קרא בעלייה של 19 יהודי תימן

אריק זיו ויזר

סיום הקורס עוזרים פרלמטריים התחלה חדשה

מזי כהן נהון

ניצחון למחנה פרי כהן, דורון גרינברג ועו”ד אסף אלעזר !

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של ברוך קבלו בשל מות אחותו

אלי חזן

דמעות של תנין

הרויזיוניסט

מחיר בגידת המתנחלים

דילוג לתוכן