22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ישראל – צרפת : אהבה חד צדדית

משוואת היחסים בין ישראל צרפת נעה קיימת עם נעלמים צרפתיים. אלעד מרון, מועמד לכנסת במחוז הנגב, מנסה לפתור אותה


 


ב-14 בנובמבר 2015, התאספו כ-2000 איש בכיכר רבין בתל אביב לעצרת הזדהות עם קורבנות הפיגוע בפריז. ב-16 ביולי 2016 התאספו כמה מאות אזרחים במרכז נתניה לעצרת הזדהות עם אזרחי צרפת על הפיגוע בניס.

כיצד צרפת מזדהה עם העם בישראל על הפיגועים אצלנו – בעיר וולנטון, עיר קטנה הנמצאת על הכביש הבין עירוני מס 6 (בין העיר קרטיי בה נמצאת קהילה יהודית גדולה לעיר שואזי לה רואה, במחוז 94), החליטה ראשת העיר פרנסואז באוד לקרוא רחוב ע"ש המחבל, רב המרצחים, מרואן בראגותי. נכון – זה היה באוקטובר 2014. ואף על פי כן. עצרות הזדהות עם הפלאסטינים בערי צרפת הם אירוע של יום ביומו. כניסה למרכזי קניות והשמדת מוצרים מישראל הם אירוע שתושבי רפובליקת כחול, לבן אדום עדים לו כמעט בכל בוקר.

צרפת המחפשת אמפתיה לפיגועי הטרור בשטחה, דורשת מישראל וויתורים מרחיקי לכת לערביי יהודה ושומרון. ויתורים המגיעים לסיכון בטחוני למדינת ישראל.

נכון – אין המדובר רק בצרפת. מדובר גם במדינות אירופה ובעיקר בממשל ארצות הברית של אמריקה. אלא שצרפת, מבין כולם סופגת פעם אחר פעם פיגועים, והיא, יותר מכל מדינה אחרת, היא זו שצריכה להבין את שאנו חווים בכל יום ויום.

אצלנו, הישראלים, ההזדהות הינה רגש עליון. ללא היסוס נצא לעצרת בכיכר מבלי לרדת לרזולוציות על מה ולמה העצרת. אם זה למען חייל בשבי, הורדת יוקר המחייה, הוזלה בשיכון או הזדהות עם פיגוע במדינה אחרת.

בל נשכח – צרפת, בלגיה, הולנד ושבדיה עדין רואות בנו כובשים אכזריים של "העם הפלסטיני" המדוכא. לצרפת שטחים כבושים הנחשבים למחוז צרפתי בקלדוניה החדשה ליד חופי אוסטרליה (כ – 22 שעות טיסה מפריז), שטחים כבושים הנחשבים למחוז ליד חופי אפריקה (כ-3 שעות טיסה מפריז) – מרטיניק וגואדולופ, שטחים כבושים הנחשבים למחוז ליד הוואי – פפטה (כ – 10 שעות טיסה מפריז), האי קורס ועוד ועוד. צרפת המבקרת את המתרחש בגבולנו, כבשה ומחזיקה בשטחים בכל רחבי העולם ולא מוותרת עליהם, למרות שהחזרת השטח למדינה הריבונית המקורית לא מסכן כלל את ביטחון צרפת.

באזורינו הוכח שכל החזרה של שטח לאויב (גוש קטיף, רצועת הביטחון בלבנון) יוצר אזור טרור המסכן את מדינת ישראל.

מנגד – במלחמה בטרור, משטרת צרפת מחסלת סיסטמתית את המפגעים. לא נטרול, לא מעצר – חיסול!! אך כשצה"ל מחסל מפגע, הכותרת בתקשורת הצרפתית ובפי אנשי הממשל היא – רצח פלסטינים!!!

לאחרונה, אף הגדילה צרפת לעשות, בהמצאת תכנית השמדת ישראל חדשה אותה הם מכנים "תכנית השלום הצרפתית!! לא זו בלבד שהם, בחוסר הבנה מוחלט של הסכסוך המזרח תיכוני, המציאו תכנית שטנית, הם גם מנסים בכל דרך לכפות אותה על מדינת ישראל. בעוד האמריקאים הבינו שללא הדדיות וללא משא ומתן ישיר בין הצדדים, לא ימצא פתרון לסכסוך, מה עוד שהצד הערבי בכלל לא מעוניין להגיע להסכם-מטרתם כל השטח מאז 1948 ושהיהודים ילכו לשחות בים התיכון, הצרפתים תומכים בצד אחד בלבד – הצד הפלסטיני. עפ"י צרפת – כל פיגועי הטרור בעולם הינם תולדה של הסכסוך הישראלי – פלסטיני ותוצאת הכיבוש הישראלי!!

אז אולי הגיע הזמן שאנו, אזרחי המדינה היהודית היחידה בעולם, שרידי ניצולי השואה שצרפת הייתה חלק אקטיבי מאוד בה, נעמוד על כבודנו וכששגריר צרפת בישראל, פטריק מזונאב, יקרא לנו לעצרת הזדהות עם צרפת, נענה, "לא תודה אדוני השגריר". ונזכיר לו שבארצו אנו עדין נחשבים ל"כובש אכזר, מדכא עם ערבי (פלאסטינים) ורוצחי נערים מפגעים כשבארצו המשטרה קודם כל יורה למוות ואחר כך בודקת את העובדות לאשורן"!!!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בקעת הירדן – גבול הביטחון המזרחי של ישראל

אריק זיו ויזר

שני צידי המטבע של מתווה פרי

אלי חזן

מכתב לציפי

אלי חזן

צדק ומשפט אבל לא באותו המשפט

הציבור רצה שינוי ולא מהפכה

אריק זיו ויזר

האם אנחנו מוכנים לעמידה בפני קטסטרופה כמו רעידת האדמה שהייתה באיטליה?

עינר אביב
דילוג לתוכן