40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

ישראל צרכנית מספר אחת של פיסטוק חלבי איראני

הפיסטוק חלבי המגיע מאיראן נגוע בפטריית אפלוטוקסין שהופכת לרעל ומזיקה לבריאות ובשל כך ובעקבות הסנקציות האחרונות על איראן הוטל מיסוי של 30% על הפיסטוק המגיע מטורקיה

ישראל צרכנית מספר אחת של פיסטוק חלבי איראני
 
ישראל הינה הצרכנית מספר אחת לפיסטוק חלבי , ואלפי טונות של פיסטוק חלבי הגיעו מאיראן דרך טורקיה לישראל, כך גילו בעלי מפעלי פיצוחים לסגן השר איוב קרא במהלך ביקורו במפעל נאג’י מח’ול ובניו שבצפון.
הסוחרים הוסיפו כי לאחר בדיקה התברר כי הפיסטוק חלבי המגיע מאיראן נגוע בפטריית אפלוטוקסין שהופכת לרעל ומזיקה לבריאות ובשל כך ובעקבות הסנקציות האחרונות על איראן הוטל מיסוי של 30% על הפיסטוק המגיע מטורקיה, כדי למנוע הגעת סחורות מאיראן במסווה של סחורה טורקית.
מאז גילוי פטריית האפלוטוקסין החלו הסוחרים לייבא את הפיסטוק חלבי מקליפורניה שלמרות שהוא נופל בטעמו מזה של האיראני אך הוא נקי מפטרייה רעילה זו, ומתברר כי בדיקות מומחים יכולים לגלות את מקום מוצאו של הפיסטוק המיובא לישראל.
עוד התגלה לסגן השר קרא כי איראן שהיא היצרנית הגדולה ביותר של הפיסטוק חלבי, המוצר נשלט ע”י בן אחיו של נשיא איראן רפסנג’אני, שבעצם רק אחרי הטלת הסנקציות על איראן התגלתה התרמית של מכירת התוצר האיראני במסווה של תוצר טורקי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מקום חמישי לאיוב קרא

אלי חזן

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן

להכשיר את המאחזים לפי תקדים שהאבאדין

אריק זיו ויזר

רווחה אקטיבית

אלי חזן

סגן השר קרא:”אין מנוס מפעולה צבאית נגד איראן”

קרא: “סיוע למורדים בסוריה, אינטרס ישראלי”

אלי חזן
דילוג לתוכן