19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ישראל כ”ץ עונה לפרויקט “ממשלה חשופה עם איציק הלל”

דקה תשעים. חברי הכנסת בליכוד מבקשים שוב את אמון הבוחר. איציק הלל מציב להם חמש שאלות בהם יתבקשו לשכנע אותנו למה דווקא הם, אם בכלל.

 



 

כולם ביקשו שנבחר בהם. כולם אמרו שהם הטובים ביותר. כולם אמרו שהם יעשו מהפכה. שנתיים עברו ושוב אנחנו מתבקשים להכניס אותם לרשימת הליכוד.  הליכודניקים נרתמו לאתגר והציבו את העשייה שלהם למבחן הבוחר. חה”כ ישראל כ”ץ נענה לאתגר

 

 

מהם הדברים אותם הבטחת לקדם בפריימריז הקודם ומה מהם אכן ביצעת?

“הבטחתי להמשיך את מהפכת התשתיות והתחבורה וזה אף היה הסלוגן שלי בפריימריז. אני חושב שהיום כל מי שנוסע בכבישי הארץ רואה עשרות כלים כבדים בצדי הדרך סוללים, חופרים, קודחים, מניחים מסילות ומרחיבים. בין הפרוייקטים הבולטים שלנו ניתן למנות את שדרוג כביש מספר 1 לירושלים, הרכבת המהירה מת”א לירושלים שתגיע לבירה ב-28 דקות, כביש הרוחב 531 בשרון, שיפור כבישים אדומים: כביש 31, כביש 65, כביש 38 ועוד. מנהרות הכרמל, רכבת העמק, רכבת עכו כרמיאל, רכבת הנגב שכוללת תחנות חדשות בשדרות, אופקים ונתיבות, מחלף יגור, מחלף גולני, הארכת כביש 6 דרומה וצפונה, בניית שדה תעופה בינ”ל חדש בתמנע שליד אילת ועוד ועוד.”

 

 

 

הציבור בישראל נופל תחת יוקר המחייה. איך תרמת בקדנציה זו לשינוי המצב?

“בקדנציה האחרונה עסקתי רבות בפתרונות להוזלת יוקר המחייה וקידמתי כמה רפורמות משמעותיות: רפורמת “השמיים הפתוחים” נחתמה למרות הלחצים של חברות התעופה הישראליות לפני פחות משנה וכבר הביאה לירידה משמעותית במחירי הטיסות. חברות לואו-קוסט רבות נכנסו לשוק הישראלי ונוספו עשרות יעדים חדשים באירופה.

 

 

גם הרפורמה בנמלים יצאה לדרך ותוריד את יוקר המחייה: שני נמלים חדשים יקומו בחיפה ובאשדוד על מנת שיתחרו בנמלים הקיימים. מכרזי ההקמה הסתיימו ויש זוכות: ‘צ’יינה הארבור’ תקים את נמל הדרום ושפיר-אשטרום את נמל המפרץ. באשדוד כבר הונחה אבן פינה ובקרוב זה יקרה גם בחיפה. המכרזים להפעלת הנמלים החדשים מתקדמים ובקרוב יזכו 2 חברות בינ”ל ענקיות שיגיעו לישראל להפעלת הנמלים. הנמלים החדשים יורידו את יוקר המחייה, ישפרו את השירות ויביאו לאלפי מקומות עבודה חדשים.

 

גם בענף הרכב הובלתי רפורמה חשובה שתביא למהפכת מחירים. לראשונה עומד שוק הרכב להיפתח לתחרות אשר תביא להוזלה במחירי המכוניות, החלפים והטיפולים במוסכים. החוק עבר בקריאה ראשונה בכנסת (67-0) ונמצא בוועדת הכלכלה לקראת השלמת החקיקה. בנוסף, הוזלנו את מחירי בחינת הנהיגה בכ-50%, מה שחוסך לכל תלמיד נהיגה בממוצע 700 שקלים.”

 

 

 

 

מדוע הפתק שנשים בקלפי חייב להיות עם השם שלך? במה אתה עדיף על אחרים?

“במילה אחת: עשייה. ואת העשייה הזו אי אפשר להפסיק.”

 

 

 

איזה נושא אתה מתכוון לקדם במידה והציבור יבחר בך שוב?

“אמשיך לקדם את הנושאים המרכזיים בהן עסקתי גם בקדנציה זו – הורדת יוקר המחייה על צורותיו השונות ובדרכים שונות. ברמה המדינית אמשיך לפעול להוצאת התנועה האיסלאמית הצפונית מחוץ לחוק: הצעד הראשון המתבקש מול גל ההסתה והאלימות בהר הבית ובמגזר הערבי הוא הוצאת התנועה האיסלמית הצפונית, בראשות השייח’ ראאד סלאח, אל מחוץ לחוק. שנים התרעתי מפני השפעתם ההרסנית. זהו אבסורד שראאד סלאח, שמסית למלחמת דת ופועל בגלוי להשמדת ישראל, מסתובב כאן חופשי ובאין מפריע, בשעה ששותפיו במצרים מוצאים מחוץ לחוק ויושבים בכלוב הנאשמים. מה שטוב למדינות האיסלם ודאי שנכון לישראל שעומדת בחזית המאבק.”

 

 

 

ספר שלוש עובדות שלא ידענו עליך

“אני מעדיף לטייל  בארץ ישראל ולא בחו”ל. צימר בגולן עושה לי את זה יותר מאשר מלון בפריז.

אני נוסע הרבה ברחבי הארץ ומי שמלווה אותי בנסיעות הוא לא אחר מאלביס. יש לי כמה וכמה דיסקים לו ברכב.

אין דבר שגורם לי יותר נחת מאשר לראות פרוייקטים קורמים עור וגידים וכיצד הם משפיעים על חיי היום יום של התושבים.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כצפוי : הנגבי הודיע על התמודדותו ליו”ר מרכז

אריק זיו ויזר

בימין הפגינו בעד שוויון ללהט”ב במצעד הגאווה בירושלים

אלי חזן

נילי אהרון בדרך הנכונה

הרויזיוניסט

בבית שמש חגגו את הגבורה עם השר ישראל כץ

אלי חזן

האישה המובילה בליכוד : לבנת

אריק זיו ויזר

טל ברונשטיין על האיום האיראני ומורשת ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן