23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ישראל כץ צודק. הוא מאוד צודק.

על עמדת שר התחבורה לעומת פקידוני משרד הביטחון 

 

 

 

קיבלתי היום לידי את פרוטוקול וועדת הכלכלה מלפני שבועיים בה דנו בין השאר על מיקום נמל התעופה המשלים לנתב”ג ובו אמר השר כץ חד וחלק “עמדת המשרד היא בעד נבטים”. פקידי משרד הבטחון מהלכים אימים על הציבור שאי אפשר להקים שדה תעופה אזרחי ביחד עם מטוסי אף-16, ולכן הם מתנגדים לנבטים. אז הנה סרטון קצרצר ששמתי באתר האינטרנט שלי של נמל התעופה הבינלאומי בטוסון אריזונה ובו רואים מטוסי אף-16 ביחד עם מטוס בואינג אזרחי:

http://www.cs.biu.ac.il/~wiseman/tucson.wmv

בארה”ב יש 69 נמלי תעופה משותפים אזרחי-צבאי בפיקוח אווירי אזרחי (“Shared Use”). ועוד 24 נמלי תעופה משותפים בפיקוח אווירי של משרד ההגנה (“Joint Use”). במשרד הבטחון בונים על זה שאזרחי ישראל אינם בקיאים בענף התעופה במדינות אחרות. אני שמח שיש לנו שר תחבורה מקצועי שלא קונה את מצגי השווא של משרד הבטחון.

 

*ד”ר יאיר ויסמן הוא חבר מרכז הליכוד, מרצה בתעשייה האווירית ואת הפוסט-דוקטורט שלו עשה בטכניון של מדינת ג’ורג’יה בארה”ב בשיתוף עם חברת התעופה דלתא-איירליינס.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תנועה לאומית ליברלית

אריק זיו ויזר

מזיזים את הגבינות של כולנו

אמיתי שיף

ליכודניק מאחל לקוראיו חג חרות שמח

ליכודניק

איגרת לאמא יהודיה

אריק זיו ויזר

מכתב גלוי לראש הממשלה

אריק זיו ויזר

האיחוד האירופי מהווה מכשול לשלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן