20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ירושלים בסכנה /מאת: מיכאל לובוביקוב

מסתבר, כי ירושלים בסכנה, ואל שלל הכוחות המאיימים על אחדות העיר ועל צביונה היהודי הצטרפה סכנה נוספת. לאחרונה פורסם, כי אולמרט ולבני מתכוונים למסור נכסים רבים במרכז ירושלים לבעלותה של ממשלת רוסיה. אין ספק כי מדובר בצעד אווילי ומסוכן, על גבול הפלילי. אולמרט ולבני מנסים לקדם את העברת הנכסים למי שמחמש את אוייבינו בלי לקבל את הסכמת הממשלה והכנסת. מעבר לכך, מסירת השטחים בירושלים לרוסיה פותחת תיבת פנדורה איומה: ברור, כי מייד גם הכנסיות האחרות יעלו דרישות לקבל אחיזה נוספת במרכז הבירה הישראלית. כמה סמלי הוא הדבר שדווקא לפני ט’ באב, יום חורבן ירושלים, יצאה ממשלת הכשלון הישראלית בתוכנית למסור נכסים בלב הבירה לידי מדינה זרה, זאת ללא כל תמורה וללא תועלת כלשהי עבור ישראל. אולם, יש עדיין תקווה, כי פעילות נמרצת של המחנה הלאומי (ושל כל הגופים השפויים שנותרו במדינתנו) תצליח לסכל את המזימה. את הפעילות הזו מוביל חבר תנועת הליכוד עו”ד אריאל בולשטיין, שהקים “קואליציה לשמירה על מרכז ירושלים” במטרה לבלום את תוכניתו של אולמרט למסור נכסים רבים במרכז ירושלים לבעלותה של ממשלת רוסיה. בין הגופים שכבר הצטרפו לקואליציה הרחבה : החברה להגנת הטבע, הפורום המשפטי למען א”י, ארגון הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי, תנועת אם תרצו, תנועת ותיקי התנועה הציונית ברוסיה, ירושלים בת-קיימא, התנועה להעצמת ירושלים, הקואליציה לשימור הרי ירושלים, ועד הפעולה למען רח’ הנביאים, ירושלים תצליח בראשות ניר ברקת, המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל וארגונים נוספים.

חברי הכנסת מטעם הליכוד כבר נרתמו לסייע ל”קואליציה לשמירה על מרכז ירושלים”. ח”כ יולי אדלשטיין הגיע לכינוס הראשון של הקואליציה ונטל על עצמו לטפל בהיבט הפרלמנטרי של פעילותה. ח”כ מיקי איתן, אשר מתמנה בימים אלה לתפקיד החשוב של יו”ר הועדה לביקורת המדינה, יוזם כינוס דחוף של הועדה, בה יידרשו אולמרט ולבני לתת דין וחשבון על תוכניתם המסוכנת. במקביל, עו”ד בולשטיין אינו פוסח על ההיבט המשפטי ומכין פנייה לבג”ץ, כדי למנוע את הכניעה המבישה לרוסים. מי יתן, ומאמציהם ישאו פרי, ונוכל לשמור על ירושלים יהודית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו, שבור שתיקה

אלי חזן

בנתיב החיסונים

אלי ורד חזן

הליכוד ילך עם קדימה-חן זיסו-טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

ראש השנה השלישי בלי גלעד /מאת:אלי אבידר

אריק זיו ויזר

החטא ועונשו

אריק זיו ויזר

ז’בוטינסקי מתווה את תפיסת הביטחון בשביל בן גוריון

עינר אביב
דילוג לתוכן