22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

יקנעם מעניקה אזרחות כבוד לשר לשעבר יואב גלנט

בצל טקס אזרחות הכבוד שערכה השבוע עיריית יקנעם לשר החינוך לשעבר האלוף במיל' ח"כ יואב גלנט, נועד גלנט גם עם חברי סניף הליכוד בעיר, שבאו לחלוק כבוד לחבר מפלגתם.
במהלך הפגישה, בירכו חברי הסניף את גלנט על אזרחות הכבוד שקיבל מראש העיר סימון אלפסי, וסקרו בפניו את הנעשה בסניף, הפעילות והלך הרוח הליכודי בעיר.
החברים הזכירו את תמיכתו של גלנט לפרויקט מחשבים לילדים בתקופת הקורונה, בעת כהונתו כשר חינוך וכן את תמיכתו כשר הבינוי ושיכון לקידום פרויקטים ותכניות בניה בעיר.
חבר הכנסת גלנט הודה לפעילי הסניף על הברכות ואמר כי יקנעם יקרה לליבו ובכל פעם שמגיע לכאן מתפעם ממערכת החינוך, הניקיון והתעשיה שצומחת.
במענה לשאלות אודות המצב הפוליטי, תקף גלנט את רה"מ בנט ואמר כי זה ביצע מעשה הונאה כאשר התחייב לא להקים ממשלה עם לפיד אך בפועל רץ להקים אותה עם ששת המנדטים שלו.
"אופוזיציה היא לא מילה גסה. נמשיך להיאבק בממשלה הזו עד שנפיל אותה" הוסיף גלנט
"יחד עם זאת, זה הזמן לחזק את תנועת הליכוד ולפקוד עוד מצביעי ימין ומאוכזבי ימינה למפלגה שלנו. הליכוד זה הבית האמיתי של הימין בישראל. ככל שנפקוד יותר מצביעי ימין כך יהיה לנו כוח גדול יותר ונוכל לחזור לשלטון בהקדם".
מסניף יקנעם בליכוד נמסר כי העיר יקנעם חייבת הרבה לגלנט על תרומתו רבת השנים לעיר. "צריך לזכור ולומר תמיד כי הליכוד תרם רבות לפיתוחה וצמיחתה של העיר יקנעם. טקס הענקת אזרחות כבוד לגלנט הוא עדות חיה לכך. אנו שמחים שהעירייה החליטה להוקיר תודה לחבר הכנסת יואב גלנט. אין ראוי ממנו לכך".
בסניף ציינו כי בקרוב מאוד יחל מפקד גדול מתוך מטרה לחזק את כוחו של הסניף ולהיערך לפריימריז הבאים והבחירות המוניציפאליות. יצוין כי על פי חוקת המפלגה, רק מי שיתפקד עד תאריך 31.08.2021 יהיה רשאי להצביע בפריימריז שיערכו בקרוב.
לפרטים והתפקדות ניתן לפנות לחבר הסניף, עו"ס אבי נחמני,  בטלפון: 052-4510904
דוא"ל:
[email protected]              



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ערב נשים דתיות תומכות ליכוד בגבעת שמואל

מערכת ליכודניק

בחזרה ל – 73' – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

פרשת יתרו –" והייתם לי סגולה מכל העמים"(שמות י"ט ,ה')

עינר אביב

מנדלבליט הוא לא הכתובת 

אריק זיו ויזר

13 בספטמבר : אור יהודה אצל דדוש

עינר אביב

צעירי הליכוד נגד אורן חזן

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן