27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

יעלון: “עם עבודת שטח טובה, גבול ה-40 בר השגה”

כך אמר המשנה לראש הממשלה, השר משה בוגי יעלון, בכנס פעילים שהתקיים בסניף רעננה במהלך חנוכה

 

בשבוע שעבר התכנסו כמאה פעילי ליכוד להדלקת נרות חגיגית, בה נטלו חלק גם המשנה לראש הממשלה השר משה בוגי יעלון ויו”ר הקואליציה חבר הכנסת זאב אלקין.

 

השר יעלון התייחס לבחירות הקרובות ולסיכויי הליכוד ביתנו: “אני מעריך שעם עבודת שטח ראויה של פעילי המפלגה, גבול הארבעים מנדטים הוא בר השגה”. עוד הוסיף השר כי “הסכסוכים במחנה השמאל הם ביטוי מובהק לכאוס המשתולל שם. כל אחד מחפש להיות מנהיג של מחנה ריק מתוכן. השמאל מסוכסך בינו לבין עצמו ולפיכך, אינו ראוי להנהיג מדינה. ראו מה עלה בגורל קדימה שהתרסקה לחלוטין ומ-28 מנדטים בבחירות האחרונות אינה עוברת את אחוז החסימה. כמוה גם רואים בסקרים את ההתרסקות של יאיר לפיד, שאמר שהוא מצפה ל-22 מנדטים אבל הסקרים מראים שמפלגתו גורפת בין  6-10 מנדטים בלבד”.

 

יחד עם זאת, חזר השר והדגיש: “חייבים לעבוד קשה ואל לנו לנוח על זרי הדפנה. עלינו להיות דרוכים לקראת ה-22 בינואר 2013 ולשכנע את הבלתי משוכנעים שבחירה בשמאל תביא לחלוקת ירושלים והחזרת הישובים ביהודה ושומרון. רק ליכוד ביתנו חזק ויציב ישיב את כושר ההרתעה של ישראל וישמור על יהודה שומרון וירושלים לנצח נצחים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער ואקוניס יוצרים מהפך בגבעתיים

אלי חזן

“אנחנו כאן כדי להישאר” – ראיון עם ח”כ יריב לוין

אלי חזן

ליכודניק מביא: עתירת ועדת הבחירות לבג”ץ בעניין זועבי

אלי חזן

צמח הסברה בר בנהריה

אלי חזן

כנס הליכוד לעולי צרפת בנתניה

אלי חזן

אדלשטיין: “מעודד מאוד מהשטח”

אלי חזן
דילוג לתוכן