32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

יעלון: "לפתוח בחקירה פלילית בפרשת הרפז"

כך אמר המשנה לראש הממשלה השר משה בוגי יעלון, עם היוודע על עובדות חדשות בפרשה

 

"העובדות המתפרסמות בדו"ח מבקר המדינה בפרשת הרפז הן מטרידות, מטלטלות ומעוררות דאגה", אמר השר והוסיף כי "קשה לעכל את ההתנהגות הפסולה ואת הפגיעה בערכים הבסיסיים ביותר על ידי המעורבים בפרשה. התנהלות זו מטילה צל כבד על צה"ל ומערכת הביטחון ומחייבת את הנוגעים בדבר בחשבון נפש, שכן בפרשה זו נחצו קווים ביחסי דרג מדיני לצבאי ובהבנת מקור הסמכות, ונשברו קודים מוסריים ואתיים".

 

השר יעלון התבטא נחרצות באשר לחשיבות שימור ניקיון האינטרסים מהצבא ואמר כי "צה"ל ומערכת הביטחון אינם כלי משחק בידיה של לשכה כזו או אחרת או בידיו של אדם זה או אחר, ואינם רכושו הפרטי של איש. התנהלות כפי זו המתוארת בדו"ח, פוגעת באמון הציבור ומעוררת תהיות ושאלות קשות בקרב מפקדים בדרגים השונים, שנושאים עיניהם מעלה ונחשפים למאבקי כוח מכוערים, לאבדן שיקול דעת ולתרבות קלוקלת, אשר ביזו את צה"ל ומערכת הביטחון".

 

 

יעלון חתם: "אני סבור כי הממצאים החמורים העולים מדו"ח המבקר, והעובדה כי נותרנו עם לא מעט שאלות שאין להן מענה, מחייבים בפתיחתה של חקירה משטרתית-פלילית".

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר ההסברה עם נכדת אחד האישים הגדולים בהיסטוריה

אלי חזן

השרה לימור לבנת: "אין ספק בכלל שחיילי צה"ל המגנים בחירוף נפש על ביטחוננו ראויים לכל הוקרה על פעילותם הברוכה".

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: "התפטרות ברק, עצמאות לליכוד"

אלי חזן

בהתערבות שר החינוך- ייפתח מחדש מתנ"ס חצור הגלילית

אריק זיו ויזר

המשרד לאזרחים ותיקים מקים את מועדון הצרכנות הגדול בישראל

אלי חזן

הגדלה משמעותית לתקציב התרבות לשנים 2009-2010

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן