23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

יחסי ישראל-גרמניה עולים שלב

בימים האחרונים נמצאת בארץ משלחת רשמית של המפלגה הנוצרית-דמוקרטית הגרמנית בביקור רשמי בישראל. המשלחת היא פרי יוזמת ארגון אלנט ( The European Leadership Network),  ארגון שעובד לחזק את הקשר האסטרטגי בין אירופה לישראל. המשלחת הגיעה בהובלת חבר הפרלמנט קארסטן אובנס וצעירים מובילים נוספים במפלגה. הביקור ייחתם בסדרה של כנסים בנושא סטארט-אפ והיי-טק.
בימים האחרונים מבקרת בארץ משלחת רשמית של צעירים מובילים מהמבורג, גרמניה, החברים במפלגה הנוצרית-דמוקרטית, בהובלת חבר הפרלמנט קארסטן אובנס.
המשלחת ביקרה בשבוע שעבר ברמת הגולן ובנצרת, וכמובן בתל אביב ובירושלים, כאשר עבור רוב חברי המשלחת זהו ביקורם הראשון בישראל.
ביום ראשון נפגשה המשלחת עם תמיר ורצברגר, רכז קשרי חוץ בליכוד וסגן יושב ראש בארגון EYC ו IYDU, ועם ג’ונאס שי – איש הסברה ישראלי, במהלכה שוחחו הצדדים על נושאים רבים ומגוונים, החל מה BDS והמאבק באנטישמיות ועד לחיזוק היחסים ושיתופי פעולה בין הליכוד למפלגה הנוצרית דמוקרטית בגרמניה.
המשלחת הגרמנית תחתום את ביקורה בסדרה של שלושה כנסים במוקדים שונים בארץ, היום ומחר, העוסקים בשיתוף פעולה בין חברות ישראליות וגרמניות בנושאי סטארט-אפ, היי-טק, סייבר ומדיה.
לכנסים יגיעו נציגים מעשרות חברות גרמניות ובעלי עסקים במטרה לכונן קשרים עסקיים עם מקבילים ישראלים תחת הכותרת B2B (ביזניס 2 ביזניס), ביניהם גם חברות גדולות ומוכרות כמו פיליפס, לדוגמא.
הכנס הראשון יערך היום בבאר שבע ואילו השניים הנותרים מחר בתל אביב וברעננה.
אין ספק שמדובר בקפיצת מדרגה משמעותית ביחסים בין מדינת ישראל לבעלת בריתה החשובה ביותר באירופה – גרמניה, ובין מפלגת הליכוד למפלגה האחות שלה בגרמניה, המפלגה הנוצרית דמוקרטית.
מצורף קישור לכנסים היום ומחר לכל המעונייים: https://deutschestartups.org/presse/news/eng-moin-hamburg-shalom-israe-lets-talk-about-b2b-opportunities/.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גנץ די לפחד – לך לעימות

ד"ר דנה רביב

קיש נחת נחיתת אונס

אריק זיו ויזר

מגרון : האם עמדת השר איתן היא איתנה?

אלי חזן

עוזי כהן ז”ל חברים מתגעגעים

אריק זיו ויזר

הפגנה- ראש הממשלה שים סוף להגירה מאפריקה!

אריק זיו ויזר

מדינת ישראל 2012 : ההתעללות במפוני גוש קטיף נמשכת

אלי חזן
דילוג לתוכן