22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

יו"ר קואליציה בסימן שאלה

הכניסה של דוד ביטן לתפקיד יו"ר הקואליציה היא כניסה צולעת לתפקיד

כניסת הרצוג לממשלה קרובה מתמיד. רוב הפרטים כבר סוכמו.ההודעות הראשונות של נתניהו על תפקידים בליכוד כבר יצאו לתקשורת כאשר הוא הודיע כי הנגבי ימונה לתפקיד שר בלי תיק ודוד ביטן יחליף אותו כיו"ר הסיעה וכמי שאמור לנהל את הקואליציה ואילו יואב קיש ימונה ליו"ר ועדת הכנסת.

ואולם, מתברר כי דוד ביטן כרגע הוא למעשה יו"ר קואליציה בלי כנפיים. במה הדברים אמורים? נתניהו הבטיח לו את תפקיד יו"ר הסיעה ביחד עם תפקיד יו"ר הועדת הכנסת ואחרי שהודיעו כי הוא ימונה לתפקיד יו"ר הסיעה קרה דבר לא צפוי מבחינתו : השר יריב לוין שנמצא קרוב קרוב לפרטים של הקמת הקואליציה הודיע אתמול לדוד ביטן כי התפקיד של יו"ר ועדת הכנסת יעבור לח"כ קיש – כפי שנקבע עם הקמת הממשלה. אמנם, כדי להמתיק את הגלולה אמרו לו כי הוא ימשיך בתפקיד עוד חודש, אך ביטן סירב וקיבל את הדין ככתבו וכלשונו שקיש יהיה יו"ר ועדת הכנסת. מרתק.

מה שמדהים בכל התהליך הוא שבפעם הראשונה יש יו"ר סיעה שלא מעורב בתהליך הקמת הממשלה והקואליציה. נתניהו מנהל את צירוף העבודה כשרק יריב לוין שותף למהלך ומי שאמור לנהל את הקואליציה לא יודע שום פרט מהתהליך. בעבר כל מי שהיה עומד להיות יו"ר הסיעה היה מעורב בתהליכים.

כך היו גדעון סער, זאב אלקין ויריב לוין. מה שמעלה את השאלה : האם נתניהו לא סומך על יו"ר הסיעה שלו?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רויטל טיילו מברכת את אלי כהן

הרויזיוניסט

הכירו את המועמד : אריאל קלנר

אריק זיו

איוב קרא ביקר באוהל המחאה של המשפחות השכולות מול בית רה"מ

אלי חזן

תוצאות סקר ליכודניק למחוזות

אריק זיו ויזר

כנס צעירים עם השר כץ

אריק זיו ויזר

ליברליזם, הגרסה של אמיר וייטמן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן