18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר ועדת החו”ב: “אין פתרון? לא מקובל עליי”

יו”ר ועדת החוץ והביטחון ח”כ אבי דיכטר, בדיון הועדה שיזם ח”כ אמיר אוחנה על הטיפול הלקוי בחייל יהודה הישראלי: “האם יעלה על הדעת שמאה אלף חיילים מאשקלון מטופלים ללא בעיה, ומאה האלף האחרים מיו”ש עומדים בפני שוקת שבורה?”

 

 

 

ח”כ דיכטר הוסיף:

“יש כאן פרדוקס. נניח שיש חייל בשם אבי דיכטר שגר באשקלון וחייל בשם אבי דיכטר שגר ביו”ש. מאה אלף אבי דיכטרים באשקלון ומאה אלף ביו”ש. אם חלילה אבי דיכטר אחד נפצע, האם יעלה על הדעת שמאה אלף מטופלים ללא בעיה, ומאה האלף האחרים מיו”ש עומדים בפני שוקת שבורה? אבסורד זה אנדרסטייטמנט”

 

יו”ר הועדה ח”כ אבי דיכטר סיכם ואמר: “האמירה ‘אין פתרון’ כמוה כאמירה של המערכת המבצעית לחייל ששוכב פצוע בקרב שאין להם יכולת לחלצו. שתי האמירות לא מקובלות על הדעת”. בסיום הדיון העלה יו”ר הועדה הצעת החלטה אותה אישרו חברי הועדה, לפיה ‘הועדה מבקשת מהדרג המדיני לאפשר ליהודה הישראלי להשתקם בביתו. הועדה תדון שוב בנושא בחודש הבא’.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אושרה במליאת הכנסת החלת דין רציפות על הצעת חוק משאל עם

אריק זיו ויזר

שאמה קורא לסדר חברות מחרימות

אריק זיו ויזר

שאמה יוזם הצעת חוק מהפכנית

אריק זיו ויזר

חסד עשה הזמן עם ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

הכנסת התייחדה בדקת דומיה עם הנספים באסון ביפן: ”העם בישראל בוכה אתכם”

אריק זיו ויזר

אושר בטרומית חוק “עידוד התיישבות”

אלי חזן
דילוג לתוכן