39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר הכנסת : לא למלחמת אחים

יו”ר הכנסת אדלשטיין על ההפגנה הערב: “חושש ש’חוק שיויון בנטל’ יגרום לקרע בעם. החוק אמור להביא לשיויון, אבל אם התוצאה תהיה מלחמת אחים – לא נשיג בכך דבר”.

 

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין הביע הערב (א׳) חשש כבד מכך ש׳חוק השיווין בנטל׳ שהוציא מאות אלפי מפגינים, יגרום לקרע. ״המצב כרגע הוא שיש מתיחות שיא בין מגזרים בחברה ואני חרד לשלמות העם״, אמר אדלשטיין בשיחה שקיים היום בלשכתו עם גורמים בכנסת. ״מטרת החוק היא להביא, בצדק, לשיוויון, אבל אם התוצאה תהיה מלחמת אחים – לא נשיג בכך דבר. אני מקווה שהציבור שמפגין הערב ישמור על הסדר ושהעצרת תסתיים ללא נפגעים וללא ביטויי הסתה״, הוסיף. אדלשטיין גינה בשיחה את ההסתה שמתקיימת בימים אלה נגד חברי כנסת המשמשים שרים בממשלה. ״אני בעד חופש הביטוי ואעמוד על רגליי האחוריות כל עת שציבור זה או אחר יבקש לומר את דברו, אבל הפצת תמונות של נבחרי ציבור במדי נאצים היא דבר חמור שעלול להביא לפגיעה של ממש בהם. אינני יודע מי הגורמים שעומדים מאחורי התמונות, אבל אין ספק שאין להם מקום, בפרט בישראל״.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בר-ברי ברמת גן

אריק זיו ויזר

מובילים אחדות

אריק זיו ויזר

הנשיאות בנתיבה של מורן אזולאי

אלי חזן

אקוניס ממשיך לאתגר את חברות הסלולאר

אלי חזן

“יובל הנביא שאין בעירו”

אריק זיו ויזר

ח”כ ציפי חוטובלי: “העליה במספר הבקשות וההיתרים הניתנים לפיטורי נשים בהריון מדאיגה ועל התמ”ת לפעול לצמצומה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן