11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

יו"ר הכנסת ישתתף בלוויה של מנדלה

בסופו של דבר : יו"ר הכנסת ייצג את ישראל בהלוויתו של נלסון מנדלה 


יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין המריא עתה בלויית 5 חכים לטקס האשכבה של נשיא דרא״פ לשעבר, נלסון מנדלה. אדלשטיין אמר לפני המראתו: ״מחר, בעשירי בדצמבר, בשעת הלוויתו של נלסון מנדלה, תציין האנושות כולה שישים וחמש שנה להצהרת זכויות האדם של האו"ם. נלסון מנדלה היה לוחם חופש אך עוד יותר מכך הוא היה אדם שידע שלא מתקנים עוול בעוול ואלימות באלימות. העם בישראל  שמיוצג במשלחת  המגוונת של הכנסת יזכור אותו כמי שנטש את דרך האלימות במאבקו הצודק לשוויון זכויות לשחורים ולבנים כאחד. אני מקווה שיגיע היום ובו מנהיגי האזור יזניחו את הטרור בדיוק כמו מנדלה ויבחרו בהידברות במטרה להגיע לשלום עם ישראל״.

הדיון הממושך על ייצוג ישראל בדרום אפריקה הגיע לידי סופו כאשר נמצא הפתרון ההגיוני ביותר : אמנם, לא ראש הממשלה ולא הנשיא יסעו להלוויה אלא מי שייצג את ישראל הוא יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. אדלשטיין המריא מנתב"ג בלויית 5 חכים לטקס האשכבה של נשיא דרא״פ לשעבר, נלסון מנדלה.
הוא אמר לפני המראתו: ״מחר, בעשירי בדצמבר, בשעת הלוויתו של נלסון מנדלה, תציין האנושות כולה שישים וחמש שנה להצהרת זכויות האדם של האו"ם. נלסון מנדלה היה לוחם חופש אך עוד יותר מכך הוא היה אדם שידע שלא מתקנים עוול בעוול ואלימות באלימות. העם בישראל  שמיוצג במשלחת  המגוונת של הכנסת יזכור אותו כמי שנטש את דרך האלימות במאבקו הצודק לשוויון זכויות לשחורים ולבנים כאחד. אני מקווה שיגיע היום ובו מנהיגי האזור יזניחו את הטרור בדיוק כמו מנדלה ויבחרו בהידברות במטרה להגיע לשלום עם ישראל״.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לראשונה הוקמה השדולה לקידום הבטיחות בישראל

אריאל אילוז

חברי הכנסת מפחדים שהציבור יזהה אותם כעבריני תנועה

אריק זיו ויזר

הצעת החוק הראשונה של ח"כ דנון: חוק גלעד שליט

יו"ר הכנסת הפתיע את יו"ר הכנסת לשעבר

אלי חזן

יקיר העיר חצור – ח"כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

הצעת חוק חדשה תחולל מהפך בהרכב בית המשפט העליון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן