23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

יו"ר סניף לשעבר במפלגת העבודה: שחקן חדש במגרש הליכודי

בני בובליל (60), יליד אשקלון ופעיל מפלגת העבודה משך 40 שנה מצטרף לשורות הליכוד: "זה כבר לא אותה מפלגה. הערכים הליכודיים הם שמייצגים אותי על-אמת" אומר בובליל.

אחרי 40 שנה של קריירה פוליטית ענפה, בין היתר כמזכיר הסניף באשקלון ומי שעמד לצד אושיות בכירות בפוליטיקה הישראלית מהאגף השמאלי שלה – לצד שמעון פרס, פואד ועמיר פרץ – אומר בובליל ש"הגיעה העת לעזוב, ולהיות במקום שמייצג אותי נאמנה: הליכוד הוא הבית שלי".

בובליל הצטרף לליכוד ביחד עם כמה מאות חברים שפקד, ברובם הגיעו איתו ממפלגת העבודה ולאחר עשרות שנים של פעילות ענפה בה. "זו קבוצה שמלווה אותי באש ובמים במשך שנים ארוכות, חוד החנית של הערכים והאידיאולוגיה שאנחנו פועלים בשמם", מספר בובליל.

מה שלטענתו היה חסר במפלגת העבודה, הוא "החיבור השורשי והטבעי למקורותינו ולמסורת היהודית כמי שמקימים זכות וחזקה שלנו במולדת". לטענתו, הליכוד היא מפלגה שורשית שבה לא תמצאו ויכוח "האם ישראל היא נחלת אבות" ושאלות שקשורות בזכות לתרגל את הדת ולנהוג לפי מסורת ישראל.

בובליל פעיל סניף הליכוד באשקלון מזה מספר שנים, ומקורב לשרים וחברי כנסת שבאו להוקיר ולהכיר בהצטרפותו למפלגה. "אני בטוח שלאחר הקורונה נוכל לחזור ללו"ז פגישות אינטנסיבי עם שרים וח"כים לטובת העיר אשקלון והמפלגה", הוא משתף.

בעבר, שימש בובליל בצוות הפוליטי של שמעון פרס והיה מתומכיו בשנות המאבק המיתולוגי מול רבין ז"ל. בנוסף היה היועץ של שני שרים במשרד להגנת הסביבה ובמשרד הבריאות. הוא מאמין כי שיתוף פעולה והעמקת הקשר עם נבחרי ציבור מטעם המפלגה יועילו גם לתושבי אשקלון הפורחת והמשגשגת וגם לדריסת רגל ליכודית נוספת בעיר.

מאת: עו"ד אוהד אבידר ודניאל נחמיה, מערכת "ליכודניק".
תמונה: בני בובליל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נבחרי ליכוד, ראיתיכם שוב בקוצר ידכם

משה איפרגן

יעקב ברדוגו איש השנה בתקשורת של ליכודניק

אריק זיו ויזר

המשימה: 61 – מבט מבפנים

דניאל נחמיה

תוצאות בחירות בסניף הליכוד מגדל העמק למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

בימים אדומים

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באר שבע למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן