22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הפסקול של מלחמת השחרור

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו: סילבן שלום הוא המועמד המוביל לתפקיד שר החוץ – מזל מועלם הארץ

נתניהו אותת בשיחות סגורות כי הוא רואה בשלום כדמות בכירה מאוד בהנהגת הליכוד, למרות הכוכבים החדשים שגויסו על ידו לקראת הבחירות יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, אמר בימים האחרונים בשיחות סגורות כי ח"כ סילבן שלום הוא המועמד המוביל לתפקיד שר החוץ, אם נתניהו יעמוד בראש הממשלה הבאה. נתניהו אמר באותן שיחות כי הוא מעריך מאוד את תפקודו של שלום בעבר כשר חוץ.

בכך מאותת נתניהו כי הוא רואה בשלום כדמות בכירה מאוד בהנהגת הליכוד, למרות הכוכבים החדשים שגויסו על ידו לקראת הבחירות, כשהבולטים בהם הם הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון, בני בגין ודן מרידור. בכך גם רומז נתניהו כי יעדיף להשאיר את תיק החוץ בידי הליכוד.

מערכת היחסים בין נתניהו לשלום ידעה בשלוש השנים האחרונות מריבות ומתיחויות רבות, שהאחרונה בהם התרחשה בימים שקדמו לפריימריז בליכוד. שלום חשד שנתניהו ואנשיו מנסים לפגוע בו. בסופו של דבר סיים שלום רק במקום השישי המאכזב מבחינתו. בליל הפריימריז, הוא אף סירב לעלות לבמה ורק לאחר שיחת שכנוע ארוכה שיזם נתניהו התרצה. נתניהו הבטיח לו כי מיקומו ברשימה לא ישפיע על שיבוצו כשר.

במקביל, הליכוד השיק את קמפיין החוצות החדש שלאחר המלחמה בו מודגש הנושא הביטחוני ונתניהו עומד במרכזו. "נתניהו חזק בביטחון וחזק בכלכלה" היא הסיסמה המובילה, כשלצדה תמונת נתניהו. בנוסף מוצגת הנבחרת הביטחונית- מדינית של הליכוד: יעלון, בגין, מרידור, שלום, גדעון סער, לימור לבנת, יובל שטייניץ וגלעד ארדן כשלצדה הסיסמה – "המטרה: ביטחון ישראל".
http://www.politico.co.il/article.asp?rId=835



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כך החל המאבק בשלטון הבריטי – דברי הימים של מלחמת השחרור (פרק 1)

אריק זיו ויזר

ההיסטוריה חוזרת על עצמה – לא זכרו דבר לא למדו דבר

אלי חזן

ביקור שר החינוך בקריית ארבע וחברון

אריק זיו ויזר

66 שנה לפיצוץ מלון המלך דוד בירושלים

אלי חזן

רוויטל לא עוצרת בניו יורק

אריק זיו ויזר

בשביל ישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן