29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר הכנסת: 42 הנספים באסון הדליקה הם חללי מערכות ישראל

מליאת הכנסת נפתחה אתמול (ב’) בדקת דומיה לזכר 42 הנספים באסון הדליקה בכרמל ובהקראת שמותיהם ע”י יו”ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין.

בדברי הפתיחה לדיון הדחוף בנושא אמר ריבלין: “מדינת ישראל ידעה מערכות לרוב: ידענו מלחמות ודם; ידענו טרור ושכול; ידענו כבר יגון לאומי לרוב. שילמנו, ועודנו משלמים, בטובי אנשינו, בנינו ובנותינו, למען עצמאותנו ולמען קיומנו בארץ הזאת. ואולם, במערכה כזו טרם עמדנו, וקרב איום ונורא באיתני הטבע, כפי שהיה בימים האחרונים, עד כה לא ניהלנו. 42 הנספים בקרב מול האש הנוראה, הם 42 חללים במערכות ישראל. בדמם של כל נופלי מערכות ישראל – חיינו, ובדמם של 42 הנספים הללו – אנו חיים”.

ריבלין הביע תנחומיו למשפחות האבלות, ואמר “יתומים, אלמנות, אבות ואמהות כואבים, ברגע זה, שאין איום ונורא ממנו עבורכם, אנו שולחים את תנחומינו והשתתפותנו ביגונכם המר. בבתי החולים עדיין נאבקים על החלמתם של פצועים מן האסון, ואנו, כולנו כאחד, שולחים להם ברכת החלמה מהירה, ומחזקים את ידי המשפחות, ברגעים הקשים הללו”.

 

היום ב-17:00, תקיים הכנסת הדלקת נרות בטרקלין שאגאל בהשתתפות קצין כבאות והצלה ראשי, שמעון רומח, וכן שוטרים וסוהרים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם ועדת השרים לחקיקה תסלוק את חברות האשראי

אריק זיו ויזר

והיכן הח”כים של הליכוד ?

אלי חזן

נתניהו וליברמן: הליכוד ביתנו

אלי חזן

זכות להגנת עצמית” – נאום ראש הממשלה בפתיחת מושב החורף בכנסת

אריק זיו ויזר

פרשת ילדי תימן נפתחת מחדש

אריק זיו ויזר

ספרו החדש של ח”כ דני דנון

אלי חזן
דילוג לתוכן