19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר הכנסת קורא לאפשר לערוץ 1 להמשיך לשדר את המשחק המרכזי

ריבלין פנה במכתב ליו”ר ההתאחדות לכדורגל

במכתב דחוף שהעביר יו”ר הכנסת לאבי לוזון, ראש ההתאחדות לקראת ההכרעה שתתקבל היום, הוא כותב, כי “הכדורגל הוא ענף הספורט הפופולארי בישראל, ומהווה משאב לאומי ותרבותי ממדרגה ראשונה. מן הראוי שתכניו יופצו בערוץ ציבורי המשדר תכנים איכותיים באופן פתוח וללא עלות נוספת, לכלל האוכלוסיות בישראל, ובכלל זה, לתושבי הפריפריה, לחיילים ולסטודנטים”
 
ריבלין ציין כי “בשנה האחרונה נשמרו הזכויות בידיו של הציבור, באמצעות הערוץ הציבורי, אשר העביר את המשחקים באיכות שידור גבוהה ומפותחת. יש להמשיך במתווה זה, מבלי שיהיה צורך להטיל את קהל הצופים תשלום נוסף כלשהו, ומבלי שהערוץ הציבורי ייאלץ להתחרות מול גורם אחר”.
 
לדבריו: “על ההתאחדות לכדורגל, כרשות המקבלת תקציבים מהמדינה, לדאוג לכך שהמרכיב הדומיננטי בהכרעתה יהיה השיקול הציבורי, ולא על פי המרבה במחיר. בכך היא תאפשר לקשת קהלים רחבה להמשיך וליהנות מחוויית כדורגל זמינה, זולה ואיכותית.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס שעט על נבחרי קדימה

אריק זיו ויזר

איך מונעים את רצח האשה הבאה?

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת : שנה טובה קצת אחרת

אלי חזן

ליברמן בחוץ ?

הגבלת כהונת בכירים עכשיו גם ברשיות המקומיות

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת: “מורשת רבין המוזנחת היא, צוואתו למתנגדי אוסלו ותומכיו לשמור על ירושלים מעבר לכל מיקוח”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן