16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

יו"ר הכנסת: נשלב ידיים עם האוצר בהתמודדות עם המשבר הכלכלי ולהקלת מצוקת האבטלה

יושב ראש הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, הבהיר כי "לא יבקש להסיר או להפריד מחוק ההסדרים כל סעיף שיש בו כדי לקדם את ההתמודדות עם האבטלה הגואה, כדי להקל על העובדים ולתמרץ מעסיקים, ולהקל על המצוקה בשוק העבודה". את הדברים אמר היום (ג') בפתח הכינוס הראשון של השדולה החברתית שנערך בכנסת, ועוסקת בשוק העבודה בישראל. בראש השדולה עומדים הח"כים אילו גילאון ואורי אורבך.

בימים האחרונים מתנהלים מגעים בין האוצר לכנסת, במסגרת צוות תיאום מיוחד, לקראת הנחת חוק התקציב וחוק ההסדרים בשבוע הבא על שולחן הכנסת. במסגרת המגעים נקבע אילו סעיפים יוותרו בחוק ההסדרים ואילו יוסרו או יופרדו ממנו. בהקשר זה הבהיר עוד ריבלין, כי "הכנסת לא תעמוד בדרכה של הממשלה, ותשלב איתה ידיים בהתמודדות עם המשבר הכלכלי העולמי, כדי לחזור כמה שיותר מהר ליציבות ולצמיחה."

יו"ר הכנסת עמד בדבריו על מצוקת האבטלה הגואה, במיוחד בימי משבר אלו: "נתוני המחקר של בנק ישראל איששו את מה שכבר ידוע – הגורם המרכזי לעוני בישראל הוא שיעור תעסוקה נמוך. אסור לנו להרים ידיים ולהשלים עם מציאות המותירה בצד הדרך רבבות אזרחים טובים, מעורבים, בעלי השכלה ומקצוע, כאילו הייתה זו גזירת גורל.
מחפשי העבודה, או הסובלים מתנאי העסקה פוגעניים, מתמודדים יום- יום עם הקשיים והמצוקות, וטוב יהיה אם נצליח לסייע להם לצלוח את הדרך המייגעת הזו, כדי להקל עליהם בכל דרך אפשרית."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאמה יוזם : ייצוג בולט לנשים בסיעות ברשויות המקומיות

אריק זיו ויזר

האם ועדת השרים לחקיקה תסלוק את חברות האשראי

אריק זיו ויזר

נתניהו התחייב לקיים את ההבטחה, מהבחירות לצעירים./מא:אריק זיו

אריק זיו ויזר

הנשיאות בנתיבה של מורן אזולאי

אלי חזן

השר סילבן שלום נטל חלק בטקס הפרידה מאבי חסון ז"ל

אלי חזן

אלקין עומד על שלו : הועדה בראשה עומד תפעל כועדת חקירה

אלי חזן
דילוג לתוכן