19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר הכנסת נפרד מאשכנזי: יגיע לכנסת, השאלה רק מתי

קיצור תקופת הצינון רק מהכנסת ה-20; אין לתפור חוק למידותיו של אדם;
גבי יגיע לכנסת, השאלה רק מתי

יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, אירח בלשכתו היום (ב’) את הרמטכ”ל היוצא רא”ל (מיל.) גבי אשכנזי לפגישת פרידה. בפגישה השתתפו גם יו”ר ועדת החוץ והביטחון, ח”כ שאול מופז, ויו”ר הוועדה לשעבר, צחי הנגבי.

 

ריבלין התייחס ליוזמת החקיקה לקיצור תקופת הצינון לקציני צה”ל המבקשים להשתלב במערכת הפוליטית, ואמר כי “אסור לתפור חוקים למידותיו של אדם, לטובה או לרעה. חוק לגופו של אדם ולא לגופו של ענין איננו טוב למדינת ישראל ולמערכת החקיקה שלה, ואסור לכנסת לתת לכך יד. גם אם יש מקום לקצר את תקופת הצינון לפחות משלש שנים, אין להחיל תיקון כזה מעכשיו לעכשיו, אלא לכל המוקדם מהכנסת ה-20. ידע כל יוצא צבא מדרגת אלוף ומעלה שפושט את מדיו, שאלו כללי המשחק. אין לתת יד לחוקים אישיים.”

 

יו”ר הכנסת שיבח את אשכנזי:  “הוא חייל וקצין עתיר הישגים, ואני בטוח שימשיך לשרת אם עם ישראל כשם שעשה זאת עד כה. כל דבר בעתו. גבי הוא איש צעיר, ואני סמוך ובטוח שאם ירצה בכך, הוא עוד יחבוש את ספסלי המשכן הזה, כמו רבים מקודמיו, השאלה רק מתי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת ילדי תימן נפתחת מחדש

אריק זיו ויזר

ח”כ כרמל שאמה :בתגובה לפשרה שהושגה בעניין חוק ממ”י

אריק זיו ויזר

האפיפיור : “אבוא לישראל”

אלי חזן

לראשונה: יו”ר הכנסת בוחן הקמת מאגר חקיקה ממלכתי חינמי

אריק זיו ויזר

בליכוד אומרים לא להקפאה השניה

אריק זיו ויזר

המסמרטט – בן זאב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן