26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

יו"ר הכנסת לראשי פרלמנטים באירופה: לא שלום עכשיו, רוצים שלום לדורות

יושב ראש הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, נועד בלשכתו עם כעשרים ראשי פרלמנטים מהאיחוד האירופי בראשות יו"ר הפרלמנט הצ'כי. האורחים ביקרו היום בעזה ומחר (ה') יבקרו בשדרות. ריבלין שוחח עם אורחיו בעיקר בנושא המדיני ואמר: "פנינו לשלום, אך אנחנו מעוניינים בשלום לדורות, לטווח ארוך, ולא בשלום עכשיו שלא יחזיק מעמד. אין הסכמה בישראל על רעיון שתי המדינות, ויש לקחת בחשבון את צרכי הביטחון שלנו. איננו סומכים על ה"תהדיה" של החמאס. ראינו כבר שאחרי הנסיגה מאזור עזה חמאס עלה לשלטון ושיגר טילים ורקטות לעבר יישובינו כמעט מדי יום ביומו".

ריבלין הבהיר לאורחיו, כי "יש לזכור ששורש הקונפליקט איננו בין הישראלים לפלסטינים אלא בין האומות, היהודית והערבית. יש כאן תנועות לאומיות שונות. ובכל זאת, נועדנו לחיות אלו לצד אלו ומוטל עלינו למצוא את הדרך לעשות זאת".

כמה מהאורחים מהאיחוד האירופי השמיעו טענות בדבר מצוקות הצד הפלסטיני, חלקם קראו לישראל לאמץ את יוזמת אובאמה. ראשי המשלחת הביעו הערכה לאירוחם בכנסת, ביקור אליו נלוו הח"כים פינס ונחמן שי, והודיעו כי יתרמו ככל יכולתם לקידום התהליך המדיני באזור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כרמל אמר לא לסגן שר

אריק זיו ויזר

דנון לנתניהו: לא לאפשר פינוי האולפנא

פורום מדברים מהשטח אירח את ח"כ אופיר אקוניס

אריק זיו ויזר

הדרכון המלחמתי של שאמה

אריק זיו ויזר

עובדי פרי גליל במעמד הוקרה ותודה לח"כ פיניאן

אלי חזן

למרות הסכם הפיוס חמאס לא יוכל להופיע בבימת ארגון הפרלמנטים הבינלאומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן