21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר הכנסת בביקור ניחומים בבית משפחת באומל: זרועות הביטחון עושים הכל לאתר את זכריה

יושב ראש הכנסת, ח”כ ראובן (רובי) ריבלין, הגיע הערב (19:00) לביקור תנחומים בבית משפחת באומל בירושלים, היושבת שבעה לאחר פטירתו של אבי המשפחה, יונה באומל. יונה הוא אביו של החייל זכריה באומל, הנעדר מאז קרב “סולטן יעקב” הקשה בלבנון, ביוני 1982.
אמו של זכריה באומל, ביקשה מריבלין כי יפעל לכך שהמאמצים לאתר את בנה זכריה, לא ייפסקו, בהתאם לדרכו של יונה באומל המנוח. ריבלין אמר כי הוא סמוך ובטוח שזרועות הביטחון לא נחים לרגע מנסיונותיהם להשיג מידע על מקום הימצאו של זכריה, ולשם כך מפעילים כל אמצעי שעומד לרשותם להשבת בנם.

ריבלין הביע בבית המשפחה הערכה לפעילותו של האב יונה המנוח, שלדבריו “מאז היום המר ההוא, הקדיש את כל חייו לחיפוש מתמיד ועיקש, ובהתמדה מעוררת הערכה והשתאות, לא הניח אבן על אבן באיסוף כל פרט מידע, ככל שיכול היה, ולא חסך כל מאמץ, ולו הקטן ביותר, למען בנו. הוא כיתת רגליו בין מנהיגים ואנשי ציבור, בארץ ובעולם, כדי לעשות נפשות למען זכריה, הנעדר כבר עשרים ושבע שנים.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

Importdoc

אריק זיו ויזר

10 דברים שלא ידעת על העלאת תעריפי ביטוח החובה לכלים דו-גלגליים

אריק זיו ויזר

המהפכה העדתית של ח”כ נורית קורן

אריק זיו ויזר

אירועי ספורט מרכזיים בספורט הישראלי ישודרו בחינם בערוצים פתוחים בלבד

אריק זיו ויזר

ח”כ אקוניס נגד מנהל הגמנסיה

אריק זיו ויזר

“גל החקיקה האחרון יבטיח את המשך ההתיישבות היהודית בחברון”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן