11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי

יו"ר האופוזיציה בערד : חבר מרכז הליכוד

רק בן 30 : חבר מרכז הליכוד, גבריאל ריזינשוילי, נבחר ליו"ר האופוזיציה בערד. 

 

אתמול נכנס לתפקידו גבריאל ריזינשוילי לתפקיד יו"ר האופוזיציה בעיריית ערד, זאת לאחר חתימת חברי האופוזיציה על כתב המינוי והודעה לראש העיר. המינוי נעשה לאחר שריזינשוילי הודח מתפקידו על ידי ראש העיר, ניסן בן חמו, כמחזיק תיק הספורט בעירייה, תפקיד שמילא במסירות במשך שנים. לדברי גבריאל ההדחה נעשתה לאחר שזה הביע ביקורת כלפי העירייה והעומד בראשה על שימוש במשאבי העיר ותושביה לטובת קידום מחאה כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפני כחודש וחצי.  הבוקר שלח גבריאל מכתב לראש הממשלה ובו תיאר את השתלשלות העניינים וביקש לזכות בתמיכתו.  "במסגרת פעילות עירונית בתחום הספורט עליו הייתי אמון, קיימנו בחודש אוקטובר "מפגן בעד הספורט", א-פוליטי לחלוטין יחד עם מאמנים וספורטאים מבוגרים וצעירים כאחד. מפגן מקומי זה היה חלק ממפגן אשר תואם ליום ושעה קבועה מראש במגוון רשויות ברחבי ישראל", כתב גבריאל לראש הממשלה.

 

"לתדהמתי, באחת מנקודות המפגן העירוניות, הופיע סגן ראש עיר נוסף מטעם מפלגת "ישראל ביתנו" יחד עם שילוט כנגדך בשפה הרוסית, בעיצוב נוסח קמפיין "הדגלים השחורים". לא זו בלבד, השילוט המדובר חולק לילדים וספורטאים צעירים אשר "דורבנו" להפגין במרץ, פעילות זו תועדה בגאווה ע"י הסגן המדובר ופורסמה ברחבי הפורומים השונים. כך הפך לו מפגן חברתי-ספורטיבי לתעמולה פוליטית זולה.

מבירור ראשוני, מסתמן כי השילוט למפגן הספורטיבי הודפס במבנה המתנ"ס העירוני, אך לא ברור עדיין האם השילוט הפוליטי הודפס בלשכתו של הסגן המדובר, שכן אם זה המצב הרי שמדובר בשימוש במשאב ציבורי לצורך תעמולה פוליטית כנגד ראש ממשלה מכהן", כתב עוד.

 

בישיבת המועצה אשר התקיימה כבר באותו השבוע, גיניתי בפומבי את התנהלותו של הסגן המדובר תוך התנערות מוחלטת מכלל פעולותיו. מחאות כנגדך מכובדי, לצערי הפכו מזמן לספורט לאומי, אך כל עוד יש לי השפעה ויכולת לפעול – לא ארשה שימוש נלוז בילדים וספורטאים, בטוח שלא בתחום שבאחריותי בתקופת כהונתי.

מסיבה תמוהה ופסולה, ראש הרשות הנבחר מטעם מפלגת "יש עתיד" החליט לצודד בסגן מטעם מפלגת "ישראל ביתנו", והודיע לי כי אשלם מחיר על דבריי בישיבת המועצה תוך שימוש באמירות פוגעניות כלפיי וכלפי ציבור בוחריי.

 

כבר באותו השבוע נלקחו ממני סמכויותיי לעניין תיק הספורט, ובתחילת חודש נובמבר הועברתי מתפקידי על-ידי חברי המועצה  מטעם "ישראל ביתנו" וחברי המועצה אשר נמנים ברשימתו של ראש הרשות מ"יש עתיד".

אנחנו, כחברי ליכוד צריכים להפגין אחדות ולפעול יחד בכל הזדמנות. צרם לי לראות כי שני חברי מועצה מרשימתו של ראש הרשות, שכן הם חברי ליכוד פעילים ברשומות ואחד מהם אף חבר מרכז טרי, הצביעו בעד הדחתי – חבר מפלגתם. המעט שהיה מצופה מהם, הוא להתנגד להדחתי ולאחד כוחות, במיוחד מהסיבה שבגללה נתקבלה החלטה פסולה זו. את הקביעה לגבי המשך דרכם במפלגה, אשאיר לבית הדין של הליכוד.

 

להוסיף חטא על פשע, ראש הרשות מרבה להתגאות על ביקורו אצל שר האוצר והתקשרותו עם שר הדיגיטל הלאומי תוך פרסום הבטחות לציבור על שיתוף פעולה רחב, וזאת לאחר שאמר באחת הפעמים כי "הליכוד רקוב מיסודו" – מה שנקרא "הרצחת וגם ירשת"?

זהו יום עצוב לשלטון המקומי בישראל, התנהגות פסולה של סגן ראש רשות הובילה למצב שלא היה עובר בשתיקה בשום רשות מקומית גדולה בישראל. לגישתם הכל מותר "בערד הקטנה", ועל כך לא יהיה שום דבר.

 

מכובדי,

אינני אדם שנכנע במצבים קשים ואני שמח להודיע שלאחר מגעים ובתמיכה רחבה מוניתי ע"י יתר חברי המועצה ליו"ר האופוזיציה במועצת העיר ערד. אני מבקש לקבל את תמיכתך ותמיכת כלל חברי הכנסת מטעם מפלגת הליכוד בנושאים הנוגעים לעיר ערד. אינני מאמין שאמצא את עצמי לבד במערכה אבל אפשר וניתן להראות שאנחנו, הליכוד, אכן מלוכדים. אמשיך לדרוש מראש הרשות התנערות מלאה מפעולותיהם של נציגי מפלגת "ישראל ביתנו" במועצה תוך שימוש בילדים ונוער, כנגד ראש ממשלה נבחר. כפתרון מוצע, אני מבקש להיות איש הקשר הישיר של שרי וחברי הכנסת מטעם הליכוד במועצת העיר ערד – כי רק כך נוכל לוודא כי יהיה שיתוף פעולה אמיתי, נקי וישר ובכך אוכל להמשיך ולהצעיד את עירנו קדימה"

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

40 שנה לפתיחות : סין מציינת את המהפך הכלכלי בנאום של הנשיא צ'י

עינר אביב

גנץ די לפחד – לך לעימות

ד"ר דנה רביב

דוד, פה זה מדינת ישראל

אלי חזן

המופע הליכודי המרכזי בירושלים : אצל יורם יזדי

אריק זיו

הסירוב הפלסטיני לא יפריע לשלום

מנדי ספדי

מתגעגעים לפוגלים ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן