19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“יופסק השימוש הציני שעושה האוכלוסייה הערבית בסילוואן בילדים”

יו” ר הוועדה לזכויות הילד, ח”כ דני דנון קיים הבוקר דיון דחוף תחת הכותרת “מעורבות ילדים ביידוי אבנים בכפר השילוח”. במהלך הדיון הסוער הוציא היו”ר את ח”כ טלאב א- סאנע

קבלו את מופע הפתיחה למושב החורף של הקיץ : “פאשיסט” ו”מחבל”. אלו מקצת המילים שנזרקו בחלל האוויר בעת דיון בוועדה לזכויות הילד על מעורבות ילדים ביידוי אבנים בכפר השילוח.

 

יו”ר הוועדה, ח”כ דני דנון, ביקש ללמוד על האירוע מיו”ר עמותת אלעד ומקציני המשטרה. אלא שדיון מכובד לחוד ומעשים לחוד, עת החלו חברי הכנסת הערבים להשתולל במהלך הדיון. תחילתו של העימות היה  כאשר  חבר הכנסת ד”ר מיכאל בן ארי אמר:  “מי שמסכן חיים יש לירות בו”. ח”כ טיבי אמר כי “יש לשלוח את כל הוועדה לפסיכיאטר, הדיון הוא על כך שילד הועף באוויר ופגעו בו ולא על זה שהוא זרק אבנים,  אתם מטורפים”, אמר לחברי הועדה.

במהלך הדיון התעמת גם חבר הכנסת טאלב א-סאנע (רע”ם-תע”ל) עם ח”כ בן ארי. א-סאנע כינה את בן ארי “פאשיסט” ואילו חבר הכנסת הימני השיב לו: “אתה מחבל שבא לעשות פרובקציות ומשתמש בילדים כרוצחים”. א-סאנע הורחק במהלך הדיון על ידי יו”ר הועדה ח”כ דני דנון.

לדיון זומנו המשרד לביטחון פנים, משרד הרווחה והשירותים החברתיים, משרד הבינוי והשיכון, עיריית ירושלים, עטרת כהנים, המועצה הלאומית לשלום הילד והאגודה לזכויות האזרח בישראל.

“אין זו הפעם הראשונה שהאוכלוסייה הערבית בסילוואן עושה שימוש מסוכן וציני בילדים, ושולחת אותם להתעמת עם עוברי אורח יהודים”, אומר יו”ר הוועדה דני דנון, “יש לזמן את הורי הילדים שהשתתפו בתקרית ביום שישי לחקירה מיידית. עלינו לפעול בכל הדרכים להפסקת נוהג השלכת האבנים על ידי ילדים בשכונה”.

גם יו”ר עמותת אלע”ד דוד בארי, שהותקף על ידי מיידי אבנים ופגע בנערים, הוזמן לדיון אך לא הופיע.

תושבי מזרח ירושלים היהודים שיגרו הערב מכתב למפכ”ל המשטרה ולשר לבטחון פנים בדרישה לפטר את מפקד מחוז ירושלים, ניצב אהרון פרנקו, על רקע האירועים האחרונים באזור והמשך נסיונות הערבים לפגוע ביהודים בצירים הראשיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין לנשיא מקדוניה:

אריק זיו ויזר

ב”על משמר הכנסת” מעניקים לכם את האפשרות לשאול את השר

אלי חזן

רון ירקוני – יועץ עם סטייל. בן אדם עם סגנון.

אריאל אילוז

אדלשטיין : “ישראל היא פלא אזרחי”

אלי חזן

ליכודניקים התכנסו לקרא לביבי לא לחדש ההקפאה

אריק זיו ויזר

אדלשטיין שומר על חיי הח”כים – הורה להציב שמירה על ח”כ פייגלין

אלי חזן
דילוג לתוכן