26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

יום שני של התעוררות

סיעת הליכוד מתעוררת, שטייניץ חזק על האזרחים חלש מול הפקידים.

 

מאז שהחלו המהומות במצרים, שכנתנו מהדרום, נוהגים המפגינים הלא מאורגנים במיוחד להפגין את מחאת הציבור בעיקר בימי שישי. כשם שבכדורגל משחקים משבת לשבת כך במצרים המחאה מתנהלת משישי לשישי. המחאה מוגדרת מראש ביום שישי ולכל יום שכזה ניתן שם שמסמל את ההסלמה של המחאה..
ליכודניק החליט לעשות "הומאז" ליום השישי המצרי ולאחר ישיבת סיעת הליכוד אתמול החלטנו להגדיר את יום השני הזה כ"יום התעוררות". זאת מפני שמתברר כי סיעת הליכוד מתאחדת מאחורי חברי הכנסת שהובילו את המאבק במחירי הדלק : מירי רגב כרמל שאמה ואופיר אקוניס.
מאבק הדלק הוא רק קצה הקרחון של מאבק חברתי חשוב. אין ספק כי מחד יש לממשלה הזאת גיליון הישגים פורה אולם מאידך היא מתמודדת עם מספר בעיות ופתרון, נכון לעכשיו לפחות, איין.

כמדומני כי זאת הפעם הראשונה שחברי כנסת אמרו לנתניהו בישיבת הסיעה כי אם הוא ימשיך בצורה הזאת הוא לא יהיה ראש ממשלה.
צריך לזכור כי נתניהו רואה את המצב דרך סקרי עומק שהוא מקבל. שכן גורמים המקורבים לנתניהו אמרו לליכודניק כי המצב קשה. "היום אנחנו ירדנו למתחת ה20 מנדטים".
האווילות של שטייניץ
היה היה שר אוצר בשם יגאל הורביץ שהאידיולקט שלו היה "אין לי". בשל כך הוא זכה לכינוי "יגאל אין לי". השר הורביץ היה זכור גם כמי שאמר "משוגעים תרדו מהגג". צריך לזכור כי הורביץ היה שר אוצר בתקופה של משבר שכאשר הוא הופך את הבעיה שלו כלכלי. מאידך, יש לנו היום שר אוצר שההתנהלות שלו מוטעית והוא ישלם על כך מחיר פוליטי. הבעיה היא ששטייניץ בעקשנות שלו מרחיב את הבעיה שלו לבעיית הליכוד והופך אותנו לשק החבטות של הציבור. שר בכיר אמר לליכודניק : "בעבר היו פקידי האוצר מכניסים עיזים לתקציב כאשר היו יודעים שבהמשך יצטרכו להוציא חלק. אצל שטייניץ הכל נשאר. אנו מוצאים שם שהוא מתבצר.בעמדתו וההתבצרות של שטייניץ תוביל להתבצרות הליכוד ב – 20 מנדטים".
חברי סיעה אמרו לשטייניץ : "אתה חזק על הציבור וחלש מול הפקידים".
בכיר בליכוד אמר : "מתברר כי הפקידים באוצר מצאו להם פראייר חדש. לשטייניץ שדיבר בסיעה על פופוליזים ושלא יכנע מול הלחצים הזכירו כי כאשר נוח לו הוא משתמש בפופוליזים. כך היה עם ועדת שישינסקי וכך היה עם האו אי סי די. כך היה גם כאשר הסתובב כמו טווס שהצליח להעביר את התקציב הדו שנתי".
אז שיהיה ברור כי רוב הציבור לא זוכר מהו תקציב דו שנתי, רוב הציבור לא זוכר מהו האו אי סי די, אבל רוב הציבור זוכר כי הילדים שלו לא מסוגלים לקנות דירות, רוב הציבור זוכר כי שילם על המיים שלושה וארבעה שקלים לקוב והיום המחיר הוא בין שמונה שקלים לשניים עשר שקלים לקוב, והחשבון מגיע כל חודש. .
לצד כל זאת, הציבור ממש זוכר כי מחיר הדלק הוא שבעה שקלים ועשרים ושש אגורות.
כנראה ששטיניץ לא ממלא דלק, לא משלם את החשבונות בבית ולא עושה קניות בסופר, כי אז היה מגלה לאן הוא מוביל אותנו.
דבר אחד ברור אחרי אתמול : בסיעת הליכוד לא מתכוננים לתת לשטייניץ לקבור אותם איתו. אם בעבר היו בודדים שביקרו אותו הרי שהיום רוב הסיעה מאוחדת כי צריך גם להיות קשובים לעם היושב בציון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכנסת מצדיעה לכבאים,לשוטרים וסוהרים

אריק זיו ויזר

בלי מזוז ביבי לא יזוז

הכיוון הוא ציון /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

"פטירתו מהווה כאב על לכתו של דור, דור שהשקיע את כל מעיניו בהקמתה של מדינת ישראל וביסוסה כמדינה איתנה וחזקה"

אלי חזן

fair fight ? שרן השכל נגד אורן חזן

אריק זיו ויזר

שומרים על הגזברים למען האינטרס הלאומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן